Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Musiałam oddać buty do reklamacji zakupione w Deichmann. Gdy weszłam do sklepu, pracownicy nie było na stanowisku, ale po chwili pojawiła się, gdyż akurat porządkowała produkty na regałach. Nie powitała mnie, zwróciła się zwykłym "słucham?" , jednak w przyjemnym tonie. Przedstawiłam jej problem z butami, obejrzała je, przyznała mi rację i zaczęła przygotowywać dokumentację reklamacji. To już na plus, ponieważ często kiedyś się zdarzało, że same pracownice czy kierownik sklepu odmawiały przyjmowania reklamacji z różnych powodów! Pracownica zapytała jakie są moje żądania - w tym przypadku zależało mi na samych butach, więc poprosiłam o naprawę lub wymianę. Sporządziła dokumentację, podpisałam , zamieniłyśmy jeszcze parę słów, pracownica była przyjemna i uśmiechnięta. W między czasie zdarzyłam zauważyć porządek w sklepie, czyste stanowisko pracy. Po wzajemnym : "dziękuję, do widzenia" opuściłam sklep. Na realizację reklamacji czekałam dwa tygodnie i jeden dzień, z racji przypadającego święta, tak więc nie przekroczono terminu. Udałam się ponownie po odbiór obuwia. Przy ladzie były obecne dwie panie, sprawnie mnie obsłużono, jednak jedyne co się nie zmienia to podejście do klienta pod względem " i tak kupi, i tak kupi", nie ma w ogóle zabiegania o klienta, pokazywania, że ten klient jest ważny. Jeśli przy ladzie są dwie czy więcej pracownic - zawsze mają sobie coś do powiedzenia, a klient - tak jakby stał za murem i rolą sprzedawcy jest tylko przyjmowanie pieniędzy i zgłoszeń. Nigdy nie spotkałam się w Deichmann z przejawem "obsługi klienta" (jeśli już, to trzeba odnaleźć pracownika i ewentualnie pomoże znaleźć odpowiedni numer obuwia, jednak nic to nie ma wspólnego z zachęcaniem do zakupu) i czekam na taki dzień z utęsknieniem. Dlatego oceniam na 4, nie na 5. Wracając do reklamacji - jestem zadowolona z naprawy i samej obsługi pod względem reklamacji, tak więc tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Jedynie czego brakuje to tego kontaktu z klientem.