Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Gold Finance

Treść opinii: Do w/w biura udałem się po telefonicznym umówieniu się na ustaloną datę i godzinę. Fasada budynku niepozorna z zewnątrz, w środku biuro okazało się całkiem miłe, lecz skromnie urządzone, czyste. Odebrałem to za duży plus ponieważ nie było tam niepotrzebnych elementów wystroju i reklam, które mogły by rozpraszać moją uwagę. W drzwiach "przywitał" mnie jeden z doradców stojący tam od kilku minut i przez szybę obserwujący ruch uliczny, miałem okazje przez dłuższy czas obserwować go z zewnątrz zanim wszedłem do biura. Odczytałem to jako przejaw braku profesjonalizmu z jego strony ponieważ potencjalny klient mógłby czuć się nieco skrępowany już od progu prosząc go o przesunięcie się z przejścia. Wewnątrz zostałem miło przywitany przez zadbaną recepcjonistkę na którą napotykamy się niespodziewanie, niemalże "wyrasta" nam znienacka za plecami, moment po wejściu do środka co nieco peszy, wolał bym ją widzieć uśmiechniętą już z zewnątrz przez szybę. Po krótkiej wymianie zdań z recepcjonistką okazało się, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat tego który z doradców jest z kim i na która godzinę umówiony a zdaje się że to należy do jej głównych obowiązków. Brak klientów w biurze mógłby świadczyć o braku zainteresowania ze strony klientów lub perfekcyjnej organizacji odnośnie ustaleń terminów spotkań z klientami. Recepcjonistka skierowała mnie do jedynej pani, uśmiechniętej zadbanej, która od razu wstała żeby się ze mną przywitać. Rozmowa z doradcą przebiegała w miłej, wręcz towarzyskiej atmosferze, co zrekompensowało nawet, przydługi początkowy wykład na temat waluty kredytu pt. "za i przeciw", jednak po którego zakończeniu zabrakło wniosku ze strony doradcy co jest lepsze, więc uważam, iż był niepotrzebny mimo podkreślania wagi i celowość tematu na jego początku. Podsumowując należą mi się słowa pochwały za miłą obsługę, profesjonalizm, rzeczowość odpowiedzi na zadawane pytania. Za minus podziałało na mnie traktowanie klienta według z góry określonego szablonu, co wiązało się z brakiem indywidualnego podejścia do mojej osoby.