Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Placówkę Getin Banku odwiedziłam w celu odebrania lokaty.Ponieważ w placówce było kilku oczekujących klientów usiadłam i z nudów zaczęłam obserwować sposób obsługi klienta.W banku znajdują się cztery stanowiska obsługi - ustawione biurka przy których po jednej stronie siedzi pracownik a po drugiej klient.Niestety mała odległość stanowisk od krzeseł na których siedzą oczeujący w kolejce powoduje że nie ma mowy o dyskrecji.Wszyscy słyszeliśmy jakie zarobki ma klient starajacy się o kredyt, jakie ma zobowiazania itp.Po około 30 minutach przyszła "kolej na mnie"Zostałam bardzo miło przywitana przez pracownicę banku.Również wygląd tej pani był nienaganny - czysta biała bluzka,delikatny makijaż i biżuteria.Cała operacja zamknięcia lokaty przebiegła bardzo sprawnie.Jednakże podczas wypłaty gotówki zostałam postawiona w bardzo mało komfortowej sytuacji.Otóż pani na moich oczach i oczach oczekujących klienów dokładnie przeliczała wypłacaną kwotę ( a nie była ona mała) po czym ułozyła na biurku pakiety z pieniędzmi prosząc o podpis.Niestety czułam na sobie wzrok pozostałych klientów i pakując pieniądze do torebki miałam pewne obawy czy po wyjściu z banku ktoś mi jej nie wyrwie.Bank zapewnia dobre lokaty, odsetki niestety nie ma w nim dyskrecji.