Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_269

Dotycząca firmy: Renault

Treść opinii: W połowie maja moje auto zaczęło szwankować pojechałem więc do serwisu Renault w Grudziądzu prowadzonego przez firmę Adamowscy Sp. z o.o. Obok placówki zlokalizowany jest parking dla klientów. Na wejściu zdziwiła mnie trochę informacja że godziny otwarcia salonu od 1.czerwca ulegają zmianie na następujące: Poniedziałek - Piątek - od 8.00 do 16.30 Sobota - 8.00 do 14.00 Niedziela - nieczynne Wniosek z tego taki, że większość klientów chcących kupić lub naprawić auto musi tego dokonać w godzinach pracy. Szkoda... Gdy wyjaśniłem cel mojej wizyty pracownik salonu poprosił mnie o opisanie problemu. W trakcie zgłaszania przeze mnie usterki mężczyzna dwukrotnie przerywał mi (bez choćby słowa przepraszam) odbierając telefon i gawędząc najprawdopodobniej z innym pracownikiem stacji serwisowej przez parę chwil. Uważam, że jego zachowanie było niegrzeczne i odebrałem jako lekceważenie mojej osoby. Umówiłem się na diagnostykę na późniejszą godzinę i opuściłem salon. Po południu rozmawiałem już z kierownikiem serwisu i obsługa była lepsza. Zaproponowano mi kawę, i.t.p. Po godzinie wróciłem po odbiór auta a jako, że diagnostyka nie była jeszcze skończona rozejrzałem się po salonie. Ekspozycja była przeciętna - 3 auta, sprzedawcy schowani w przeszklonej kanciapie. W rogu, niedaleko wejścia stał stolik i kilka krzeseł, gdzie można było przejrzeć rozłożoną tam archiwalną prasę i ulotki. Za diagnostykę zapłaciłem 122 zł i w zasadzie podano mi kilka prawdopodobnych przyczyn usterki i kosmiczne ceny za ich usunięcie. Zaproponowano mi kolejną diagnostykę za ok 350 zł która miałaby już konkretnie wykazać jaki element mojego auta szwankuje. Podziękowałem. Liczyłem, że autoryzowana stacja obsługi wyposażona w CLIP do diagnostyki samochodów Renault bez trudu wykryje usterkę i ją usunie. Zawiodłem się. Nadmienię tylko, że inny mechanik, którego odwiedziłem zdiagnozował problem w 5 minut i w około godzinę wymienił dwa elementy za cenę niewiele wyższą niż wyniosła by mnie kolejna diagnostyka w ASO Renault.