Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Peugeot

Treść opinii: W autoryzowanym salonie Peugeota naprawiałem swój samochód (trzeba było wymienić tylną klapę bagażnika, wyklepać pewne elementy i polakierować). Pan z obsługi w trakcie oględzin był bardzo miły i wydawał się być fachowcem w tym co mówi. Po wstępnych oględzinach ustalono mi termin wstępny odebrania samochodu na 4 dni. Ucieszyłem się bo zależało mi żeby odebrać samochód jak najszybciej. Pan z obsługi powiedział, że skontaktuje się ze mną telefonicznie kiedy będzie gotowy. Niestety po 4 dniach nikt do mnie nie zadzwonił więc musiałem zadzwonić sam i dowiedzieć się na jakim etapie jest naprawa samochodu. Jak się dowiedziałem samochód nie był gotowy i pan powiedział, że może się to przeciągnąć jeszcze dzień lub dwa i oczywiście do mnie zadzwonią. Jak się okazało po dwóch dniach nikt do mnie nie zadzwonił i nie poinformował mnie, że naprawa się przedłuży więc zadzwoniłem ponownie (w sobotę). Okazało się, że samochód powinien być gotowy dopiero na poniedziałek. W poniedziałek znowu zadzwoniłem i się okazało, że na pewno będę mógł odebrać samochód we wtorek (czyli 5 dni po wstępnym terminie odbioru). Tak też się stało, pojechałem odebrać samochód trochę zniesmaczony tym długim czasem oczekiwania i kompletnym brakiem komunikacji ale efekt pracy był zadowalający, wszystkie usterki były naprawione. Mile zaskoczył mnie też fakt, że samochód był cały umyty i wypolerowany (po prostu lśnił jak nigdy). Jako minus tej usługi muszę dodać również fakt, że oględziny robił pan paląc papierosa co mi przeszkadzało. Sam salon bardzo schludny.