Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_534

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Udałem do oddziału w celu negocjowania opłat za prowadzenie rachunku gotówkowego oraz oszczędnościowego i ewentualnie karty kredytowej. Po wejściu do oddziału udałem się do jego lewej części gdyż z prawej znajdowali się doradcy zajmujący się produktami kredytowymi, inwestycyjnymi itp., na szczęście dostałem się do okienka bez większych kolejek i przedstawiłem swój problem, zniwelowanie opłat za prowadzenie rachunków które od pewnego czasu się pojawiły (wcześniej takich opłat nie płaciłem, były pracownik banku, podpisana specjalna deklaracja). Bo krótkiej rozmowie się okazało że nie ma możliwości anulowania opłat gdyż nie mam regularnych wpływów na konto, postanowiłem zamknąć rachunki. I pojawił się problem dzięki któremu spędziłem niepotrzebne dodatkowe chwile przy okienku a mianowicie po przeliczeniu na rachunku oszczędnościowym zostało mi 2gr z którymi nie można było nic zrobić, gdyż nie posiadałem aktualnie drugiego nr. rachunku bankowego, musiałem telefonować w oddziale w telefonu komórkowego p znajomych żeby dostać dowolny nr. rachunku bankowego, wtem wpadłem na pomysł że można przelać te 2 gr. na rachunek karty kredytowej (tak tylko czemu ja na to wpadłem a nie obsługa), ogólnie formalności przebiegły dość długo, lekko zmęczony udałem się do następnego banku. Reasumując, lekkie braki wiedzowe i opieszałość pracowników mogą powodować że w tym oddziale człowiek może się zacząć denerwować choć aż tak tragicznie nie jest. Bank nie należy do najtańszych jeśli chodzi o koszt usług, bo po kieszeni obrywają najwięcej ci co zarabiają najmniej. Dużym plusem jest miła i jak na razie kompetentna obsługa infolinii, ale tu taj oceniamy odział stąd oceny poniżej średniej.