Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Michał_265

Dotycząca firmy: Vobis

Treść opinii: Zgłosiłem się do Vobisu z reklamacją tabletu graficznego, który po zakupie nie działał. Na początku musiałem czekać około 10 minut, by zostać obsłużonym. Podczas rozmowy zostałem potraktowany jako osoba, która chce wyłudzić na firmie Vobis wymianę sprzętu, choć towar został uszkodzony nie z mojej winy. Po długim i żmudnym procesie weryfikacji problemu, zamiast wymiany towaru został on wysłany do serwisu. Obsługujący mnie Pan stwierdził, jakoby spóźniłem się dzień. Minęło bowiem 8 dni od zakupu towaru. Sam proces uzyskania dokumentów minął szybko. Podczas rozmowy, sprzedawca traktował mnie z góry, mówił szorstko uznając bodajże, że jako że zakupiłem już towar, nie trzeba się o mnie starać. Nie zostałem także przeproszony za sprzedaż uszkodzonego towaru. Jednym słowem, czułem się jakbym to ja zrobił coś źle, a Vobis łaskawie mnie wysłuchuje. Mimo tego, oceniłem obsługę Vobisu tylko na -2, z tego względu, że cały CHAMPS i CMS został spełniony. Na sali panował porządek, atmosfera była miła. Jedynie sprzedawca zburzył wizerunek firmy, wyraźnie stawiając siebie nad klientem.