Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: W ubiegłym tygodniu dokonałem zakupu telewizora marki SONY. Odpowiedni dla mnie model wybrałem korzystając z internetu po czym zdecydowałem się na zakup w sklepie wskazanej sieci. Wpływ na to miała przede wszystkim niska cena produktu jak i bliskość placówki. Ogólnie rzecz biorąc ceny w opisywanej sieci są niskie, przynajmniej na niektóre produkty, ale promocje są bardzo atrakcyjne. Kuszą również raty 0%, których wyliczenie niestety nie jest zbyt ścisłe, ale o tym potem. Sklep w Świdnicy jest usytuowany przy największym centrum handlowym w mieście. Zaparkowanie samochodu nie stanowi problemu, nawet w godzinach szczytu. Sam sklep jest czysty i dobrze utrzymany, produkty są w miarę możliwości dobrze wyeksponowane. Minusem jest tylko nieustannie włączający się alarm przy drzwiach, który odstrasza klientów przeraźliwym dźwiękiem (obsłudze on wyraź nie nie przeszkadza wliczając w to panią kierownik zmiany). Obsługa sklepu jest dobrze i czysto ubrana. Więcej problemów jest z uzyskaniem od nich potrzebnych informacji. Nie znam procedur obsługi klienta obowiązujących w sklepach tej sieci ale nie spodziewałem się, że będę musiał biegać za sprzedawcą w celu zadania kilka pytań (przy półce z telewizorami stałem chyba z 10 minut). Pan sprzedawca wydał mi się nieco senny i znudzony pracą. Praktycznie nie podjął ze mną rozmowy, nie zaproponował alternatywnych do mojego wyboru rozwiązań, nie zainteresował się możliwością dodatkowej sprzedaży mimo że napomknąłem, że chciałbym zakupić również zestaw kina domowego. Moja prośba o przyniesienie z magazynu i podłączenie telewizora do sygnału spotkała się z totalnym brakiem entuzjazmu. Ale udało się. Oddzielną sprawą jest załatwienie formalności kredytowych. Cena telewizora 1800 zł po przeliczeniu na 30 rat powinna dać 60 zł miesięcznie ale tu niespodzianka. Okazuje się bowiem, że bank kredytujący mój zakup w 95% odrzuca kredyty niezabezpieczone dodatkowym ubezpieczeniem. Mój wniosek również spotkał się z odmową co poskutkowało tym, że po zakupie (podobno dobrowolnym) ubezpieczenia z dodatkową gwarancją na sprzęt moja rata wzrosła do ok 75 zł. Niby niewiele ale brak wcześniejszej informacji nieco denerwuje. Sama obsługa w punkcie kredytowym dosyć długa ale najbardziej zdziwił mnie fakt, że w pewnym momencie w centrum obsługi klienta zebrał się cały zespół sprzedawców i bez oglądania się na chodzących po sklepie klientów zaczął prowadzić ożywione dyskusje na tematy z pracą bynajmniej nie związane. Ogólnie oceniam sklep umiarkowanie źle. Na pożegnanie musiałem jeszcze poprosić pana sprzedawcę i pomoc w przeniesieniu telewizora do samochodu co również nie spotkało się z entuzjazmem. Polecam sklep ze względu na ceny sprzętu i dobry serwis internetowy, obsługa przynajmniej w tym konkretnym miejscu nie była zbyt dobra.