Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_334

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: W sieci Era jestem użytkownikiem od 8 lat. Nie miałam nigdy żadnych problemów - mam kartę Era Tak Tak - doładowania są proste, zdarzają się promocje typu podwójne doładowanie, koszt połączeń i smsów także mnie satysfakcjonuje. Dodatkowo rok temu włączyłam sobie opcję BonusTakTak który kosztuje mnie miesięcznie 1,22 zł ale za każde 2 minuty połączenia z innej sieci dostaję 1 minutę połączenia do Ery i na stacjonarne. Do tego miesiąca nie było żadnych problemów, do czasu gdy został mi źle naliczony bonus, czyli dostałam zbyt mało minut w zamian za rozmowy z numerami spoza Ery. Co miesiąc dostawałam takowych minut około 150 natomiast w tym miesiącu otrzymałam ich tylko 36 - jednak ilość rozmów z numerami spoza Ery się nie zmieniła, tylko jednego dnia "przegadałam" z numerem z Orange ponad 4 godziny - więc to już jest bardzo dużo minut. Zadzwoniłam do działu obsługi klienta dnia 25 czerwca, w ten sam dzień w którym naliczany jest mój Bonus. Pani przyjęła zgłoszenie, dała je do działu reklamacji - poinformowała mnie, że czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy trwa 60 godzin. Poczekałam 5 dni - żadnej odpowiedzi. Zadzwoniłam ponownie (ponownie zabrano mi z konta 2,44 za połączenie z konsultantem). Pani powiedziała, że problem jest już w dziale technicznym, ale jest dość skomplikowany i to może jeszcze potrwać, jedyne co to dała mi nr zgłoszenia...Dzisiaj jest 8 lipca - dzwonię ponownie ponieważ wciąż nie ma żadnej odpowiedzi - Pani mówi, że nic nie mogą zrobić, że sprawa nadal jest w dziale technicznym. Na moje słowa, że znowu tracę pieniądze na dzwonienie do nich Pani stwierdziła, że właśnie w tym momencie oddała mi na konto 2,44 i dodatkowo w ramach przeprosin dodaje mi 20 minut na rozmowy do ery i na stacjonarne. Jednak nic innego nie może zrobić. Więc czekam nadal. Co prawda wszystkie 3 Panie były bardzo miłe, ale czas oczekiwania naprawdę mnie zaskakuje i obawiam się żeby ten problem sie nie powtórzył w tym miesiącu po raz kolejny. Nie spodziewałam się tego po tej firmie. Ocena ogólna jest na plus dlatego, że przez te 8 lat taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy, ale jej załatwienie jak na razie mnie nie satysfakcjonuje.