Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Izabela_133

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Tego dnia udałam się do hipermarketu by zrobić zakupy papiernicze w związku z wyjazdem na kurs językowy za jakiś czas. Spośród kilku zeszytów które wybrałam jeden był wzięty z półki oznaczonej wielkim napisem promocja. Cena promocyjna widniała zarówno na regale jak i nad nim na dużym transparencie. Kiedy płaciłam w kasie za produkt okazało się że jest on o 1/3 droższy niż wskazywała cena na regale. Udałam się więc do punktu obsługi klienta. Tam wyjaśniłam pani, że cena w kasie nie zgadza się z ceną na regale. Obsługa poszła to sprawdzić i po chwili zadzwoniono do punktu obsługi, że cena jest taka jak w kasie i mnie odprawiono. Stwierdziłam że to niemożliwe - więc poszłam sprawdzić jeszcze raz z panią z obsługi. Ona mi pokazała półkę w zupełnie innym miejscu sklepu - na którym leżały zupełnie inne zeszyty -wogóle niepodobne nawet do tego który wzięłam i pani twierdziła że cena sie zgadza. Ja pokazałam jej duży regał z którego brałam zeszyt. Ale ona mi zaczęła wmawiać że liczy się cena na tej małej półce a nie ta promocyjna i że jest to hipermarket i powinnam sprawdzać ceny w czytniku. Ale ja nie miałam żadnych podstaw żeby sprawdzać cenę w czytniku i żeby wątpić że cena może być inna skoro w kilku miejscach była napisana ta sama cena z napisem promocja. W punkcie obsługi nie chciano wogóle mnie słuchać, mówiąc mi jedynie że to jest hipermarket i niestety powinnam się do tego przyzwyczaić. Na końcu dyskusji ostatecznie powiedziano mi że mogę zwrócić zeszyt, i że oni są świeżo po szkoleniu i na pewno nie mam prawa do refundacji. Miałam już podobną sytuację - z niezgodnością ceny w Tesco dwukrotnie- i tam po sprawdzeniu ceny obsługa przeprosiła i zwróciła różnicę. Tutaj było w każdym calu odwrotnie