Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Z kilku ofert kredytowych wybrałam ofertę PKO BP. Cały proces symulacji i dostarczenia dokumentów oraz sprawdzenia mojej zdolnosci odbył się bartdzo szybko. Mimo, że osoba w tym oddziale sama obsługuje transakcje bezgotówkowe oraz oprócz tego zamyka kasę, itp, zajmowała się moim przypadkiem dośc szczególnie. Umówiłam się na finalizację transakcji z P. Danutą koło 17.30 - okazało się, że ówczesny dzień był bardzo feralny przez spowolniony system informatyczny, musiałam chwilę zaczekać. Byłam z dzieckiem i mężem, gdyż wymagane było podpisanie weksla przez współmałżonka. Całość operacji trwała dość długo gdyż system był bardzo wolny, toteż P. Danuta dodatkowo wsparta została Kierownikiem Oddziału, który pomagał w wypisywaniu dokumentów. Zakończylismy koło 19tej (mimo, że placówka działa do 18tej) - obłsuga posżła mi na rekę i chciała załatwić mój przypadek tego dnia. Na koniec Kierownik oddziału biegł za mną jeszcze gdyż zapomniano mi przekazać dokumetów do ubezpieczenia kredytu. Zmęczona dniam - była strasznie goraco - ale z kasą w torebce jestem zadowolona z przebiegu transakcji. Placówka ma chyba słabe łącze internetowe lub cały system jest bardzo wolny, stąd frustracja pracowników. Dodatkowo osoba zajmująca się kredytami zamyka tez kasę i pracuje tylko w wybranych godzinach (nie cały dzień) stąd nie można załatwić i obsłużyć wszystkich klientów - P. danuta mówiła, ze tego dnia musiała odesłać pare osób "z kwitkiem". Mimo, że uważam że PKO PB jest nieco "skostniały" to obsługa na tyle sie starała a wiedza w porównaniu z np BZWBK była o niebo lepsza.