Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Robixx

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: 9-tego stycznia wieczorem ok 21:55 chciałem aktywować kartę debetową do rachunku założonego w banku kilka tygodni wcześniej. Postępowałem zgodnie z instrukcją. Zalogowałem się w serwisie internetowym. Niestety coś zaczęło się zawieszać. Zadzwoniłem na infolinię. Powiedziano mi że zgodnie z wcześniejszymi informacjami (podkreślali to wiele razy) mają przerwę serwisową. W trakcie rozmowy zobaczyłem informację na stronach że rzeczywiście serwis internetowy będzie nieaktywny. Zapytałem więc czy można aktywować kartę przez infolinię. Dostałem odpowiedź że jak najbardziej i zostałem przełączony na odpowiedni automat (nie pamiętam fachowej nazwy). Niestety zostałem stamtąd wyrzucony i przekierowany do konsultanta. Po kilku próbach konsultanci infolinii ku swojemy zaskoczeniu stwierdzili że przerwa serwisowa dotyczy także infolinii i że moja operacja nie będzie możliwa. Co więcej za każdym razem kiedy wracałem z automatu do konsultant i opowiadałem o co mi chodzi (oczywiście za każdym razem od nowa!) konsultant w pierwszym zdaniu zrzucał odpowiedzialność mówiąc że przecież taka informacja że serwis internetowy nie będzie działał była podawana na stronach. Moja frustracja oczywiście narastała i w końcu zacząłem pytać gdzie była informacja że również infolinia będzie tylko w trybie informacyjnym. Na domiat złego okazało się że nie mogą nawet zarejestrować reklamacji :-(. Próbując mnie udobruchać mówili że przerwa ma potrwać 2 godziny więc żebym spróbował później. Próbowałem jeszcze wiele razy w ciągu nocy oraz nad ranem. Ostatni telefon wykonałem około 5-tej z lotniska Okęcie bo 10-tego wylatywałem do USA na dwa tygodnie. Niestety infolinia była nadal w trybie informacyjnym i serwis internetowy nie działał. W ten oto sposób korzyść którą tak chwali się Alior - darmowe wypłaty z bankomatów mogłem sobie schować między bajki. Dobrze że miałem trochę gotówki oraz karty do innego banku. Nie dajcie się wciągnąć i nie polegajcie tylko na usługach Alior Banku bo możecie zostać bez dostępu do własnych pieniędzy!