Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_53

Dotycząca firmy: Mix electronics

Treść opinii: Do wizyty w sklepie skłoniła mnie chęć zakupu żelazka. Wcześniej zrobiłam małe rozeznanie w internecie i postanowiłam udać się zobaczyć żelazko na żywo, a także porównać ceny. Model miałam już właściwie wybrany, chciałam go obejrzeć. Po wejściu do sklepu udałam się w kierunku lady, za która, na półkach stały żelazka. Podszedł do mnie sprzedający i zapytał czy w czymś może pomóc. Powiedziałam o jaki model mi chodzi, więc pokręcił nosem, że takiego nie posiadają i w ogóle to ode mnie słyszy, że jest taki produkt na rynku. Powiedział, że w ich ofercie znajduje się to co widać na półce. Ponieważ nie było tam ani tego czego szukałam ani ceny nie były zbyt atrakcyjne wyszłam ze sklepu. Po powrocie do domu zaczęłam w internecie szukać najlepszej ofert. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu trafiłam na stronę internetową Mix electronics, gdzie było to czego chciałam w bardzo korzystnej promocyjnej cenie (ceny w sklepie internetowym wydały mi się niższe niż te jakie oferują sklepy tej sieci). Bardzo mi się spodobało to, że mogę odebrać zamówiony towar na miejscu w sklepie. Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym wieczorem, a w drugim dniu od złożenia zamówienia było już do odbioru w sklepie - bardzo zadowalający czas oczekiwania. Zostałam o tym poinformowana mailem, informacja była także dostępna na moim koncie na stronie sklepu. Kiedy zgłosiłam się po odbiór towaru, sprzedawca mnie pamiętał sprzed kliku dni. Stwierdził z uśmiechem, że nawet nie wiedział, że jest takie żelazko na rynku, bo oni nie są informowani przez producenta o nowościach. Z ciekawością obejrzał mój wybór. Kiedy nadeszła chwila zapłaty minusem było to, że dało się zapłacić jedynie gotówką, bo taką formę płatności automatycznie wybiera system przy składaniu zamówienia i klient nie ma na to wpływu. Natomiast spodobała mi się kwestia możliwości dodatkowego przedłużenia gwarancji o kolejne 3 lata, z której skorzystałam. Przedłużenie gwarancji polega na wykupieniu polisy w firmie ubezpieczeniowej, był to koszt ok. 1/5 ceny żelazka. Jak na razie z zakupu jestem zadowolona. Jeśli chodzi o sam sklep to wyglądał on schludnie, towar był rozmieszczony w miarę przejrzyści, a po sklepi można było się swobodnie poruszać. Sprzedawcy wykazywali zainteresowanie klientem i starali się mu pomóc, choć nie zauważyłam u nich zbyt dużego zaangażowania i miałam wrażenie, że to klient choć trochę musi się o tę uwagę postarać. Co do oferty to na miejscu w sklepie nie jest ona zbyt szeroka i zdecydowanie uważam, że bardzo dużym minusem jest to, że nie informuje się klienta o możliwości zrobienia zakupów poprzez sklep internetowy.