Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W dniu 17.08.09r. udałam się do najbliższej placówki PZU w celu ustalenia wysokości składki nieobowiązkowego ubezpieczenia AC dla mojego samochodu. Musiałam poczekać w kolejce, która niestety jest nieodłącznym elementem tej instytucji. W trakcie oczekiwania byłam zmuszona wysłuchać wszystkich informacji dotyczących petenta obsługiwanego przez pracownicę, ponieważ nie położono nacisku na uszanowanie prywatności klientów. Gdy nadeszła moja kolej, pracownica wykazała się uprzejmością, wprowadziła mnóstwo szczegółowych danych do systemu, zadała mnóstwo nieistotnych pytań, zważywszy iż moja wizyta miała na celu zrobienie wstępnego rozeznania. Jak nietrudno się domyślić spędziłam tam naprawdę dużo czasu. Rezultat był taki, że system po przeanalizowaniu wielu danych dotyczących mojego samochodu, zaproponował ubezpieczenie o ponad 300zł droższe niż w konkurencyjnych firmach. Z uwagi na to podziękowałam i udałam się do kierownika punktu obsługi klienta w celu odebrania zaświadczenia o bezszkodowej jeździe. Pani kierownik okazała się bardzo uprzejma, zapytała mnie o powód rezygnacji, zaproponowała usługę assistance, z której nie skorzystałam. Podczas rozmowy pani kierownik przeanalizowała iż korzystniejsze dla nas będzie wydanie zaświadczenia na nazwisko męża niż moje, gdyż ma on więcej zniżek, co też uczyniła. Na koniec zostałam zapewniona, że gdybym zmieniła zdanie firmie będzie miło ubezpieczyć mój samochód ponownie, może zechcę wrócić za rok, jeśli nie teraz. W tej oto przyjaznej atmosferze rozstałam się z moim ubezpieczycielem.