Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paola

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Wykupiłam w PZU życie Opiekę Medyczną Komfort Plus na lipiec. Karta magnetyczna przyszła w pod koniec lipca. Numer ubezpieczenia musiałam zdobyć poprzez infolinie. Nie było z tym większego problemu. Doradca po weryfikacji podał mi numer polisy jak również numer telefonu do osoby poprzez, którą mogę umówić się z wybranym lekarzem. Chciałam umówić się z alergologiem i zrobić testy alergologiczne. Wizyta była dość szybko, bo już w następnym tygodniu w Elvicie. Kontakt z Doradcą był bardzo dobry. Pani dzwoniła w umówionym terminie, potwierdzała moją wizytę. Udałam się do palcówki. Nie czekałam na wizytę długo. Nie było żadnej kolejki. W gabinecie miałam zrobione badania. Gabinet był mały. Znajdowała się w nim leżanka, biurko, umywalka, mydło, ręczniki papierowe. Umówiłam się na następną wizytę za tydzień już na testy. Wszystkie wizyty odbyły się w ciągu jednego miesiąca, bez czekania, nerwów. Wyniki badań mogłam zabrać bez problemu ze sobą jakbym chciała skorzystać z wizyty u innego lekarza. Chciałam również skorzystać z wykupionej opieki w sierpniu. Ze względu, że wyrzuciłam blankiety, nie miałam numeru konta na które muszę dokonać wpłaty. Zadzwoniłam na infolinię. Na połączenie nie czekałam długo. Powiedziałam, że potrzebuję numeru konta na który mogłabym dokonać wpłaty. Doradca nie mógł mi go podać, ponieważ go nie posiadał w danych. Doradca był bardzo miły, wyjaśnił mi wszystko. Zostałam przekierowana do innej osoby. Nie została uprzedzone, że nastąpi przekierowanie. Myślałam, że w dalszym ciągu będę rozmawiać z tą samą osobą. Osoba do której zostałam była już zaznajomiona ze sprawą i wiedziała w jakim celu dzwonię. Podała mi kolejny numer. Zadzwoniłam pod podany numer, ale okazało się, że ta komórka już nie zajmuję się płatnościami. Został mi podany kolejny numer. Tym razem prawidłowy. Udzielono mi potrzebnych informacji. Panie z, którą rozmawiałam była bardzo uprzejma i szybko podała mi interesujący mnie informacje. Samo pozyskiwanie numeru konta trwało się zbyt długo i moja sprawa nie została rozwiązana przy pierwszym kontakcie. Infolinia posiada nieaktualne dane, telefony oraz mały zakres danych, które może przekaząc klientowi. Wydłuża to znacznie czas załatwienia sprawy klienta jak również powoduje jego zniecierpliwienie. Osoba mniej niecierpliwa byłaby na pewno zirytowana. Takie postępowanie prowadzić może do zniechęcenia i zaprzestania płacenia za wykupione ubezpieczenie, co powodować może jego wygaśnięcie. Przypuszczam, że jakby nie zależało mi na konsultacjach medycznych w dalszym ciągu zaprzestałabym poszukiwania numeru konta po drugiej nieudanej próbie poszukiwań. Pomimo, długiego procesu pozyskiwania potrzebnych danych sam wykup ubezpieczenia mogę polecić. Na wizytę nie trzeba długo czekać. Wchodzi się bez kolejki, dłuższego czekania na wizytę i za niewielką cenę można zrobić sobie wszystkie potrzebne badania. Gabinety są bardzo zadbany w miłą obsługą oraz lekarzami