Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Malwina_39

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W ubiegłym roku kupiliśmy samochód, który uprzednio ubezpieczony był w PZU. My ubezpieczyliśmy go w innej placówce, ponieważ oferta PZU okazała się dwukrotnie droższa i przed upływem 30 dni od zakupu do PZU wysłane zostało pismo, że umowę z firmą chcemy rozwiązać wraz z jej zakończeniem (składka opłacona była na pół roku). Po kilku miesiącach (!) otrzymaliśmy informację z PZU, iż nie zapłaciliśmy należnej składki i mamy to natychmiast uczynić. Wykonałam kilka telefonów do placówki w Zabrzu, iż pismo dot. rozwiązania umowy zostało wysłane na kilka dni przed upływem 30 dni, na co mam pisemne potwierdzenie nadania na poczcie (priorytet, polecony). Oni na to, że nie otrzymali pisma w terminie - poczta ma czas na doręczenie priorytetu 1-2 dni robocze i niestety nie miałam wpływu na to, że pismo w tym czasie nie dotarło. Jedynym rozwiązaniem, jak się dowiedziałam później na poczcie byłoby złożenie reklamacji (na poczcie) w związku z nieterminowością doręczenia, jednak sprawa w PZU w dziwny sposób ucichła i więcej pism nie otrzymywaliśmy...