Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alex

Dotycząca firmy: Gatta

Treść opinii: Robiąc tego dnia zakupy w sklepie Gatta byłam świadkiem dość zabawnej sytuacji. W tym czasie w sklepie oprócz mnie były jeszcze dwie klientki. Jak się później okazało były to klientki zagraniczne. Sklep nie jest duży, więc nawet stojąc w przeciwnym kącie sklepu mogłam słyszeć rozmowę sprzedawczyni z klientkami. Turystki zainteresowane były zakupem rajstop i miały kilka pytań do sprzedawczyni. Niestety pytały po angielsku czy pani zna angielski, na co ta odpowiedziała, że nie. Klientka zrezygnowała więc z dalszych pytań i zakupiła rajstopy. I tu pojawił się kolejny problem. Sprzedawczyni podała cenę po polsku, nie pokazując ceny klientce, a ta nie bardzo wiedziała ile ma zapłacić. Dopiero po chwili zorientowała się w sytuacji i przestawiła ekran na kasie. Później pytała jeszcze klientkę o końcówkę kwoty, oczywiście po polsku, na co klientka nie reagowała. W końcu udało się dokonać transakcji i rajstopy zostały sprzedane. Na zakończenie sprzedawczyni pożegnała turystki z zagranicy soczystym "Thank You", mimo iż wcześniej wcale nie mogła się z nimi dogadać. Przyznam, że cała scena wyglądała bardzo zabawnie.