Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Dom Książki

Treść opinii: Nie długo rozpoczęcie roku szkolnego. Córka rozpocznie klasę czwartą. Każdy z nauczycieli przedmiotowych wskazuje zestaw podręczników i ćwiczeń z których będą się uczyć uczniowie. Różne wydawnictwa uniemożliwiają zakup bezpośrednio u ,,źródła,, tak jak to było w przypadku klas I-III. Robię więc rekonesans jak przedstawia się sytuacja jeżeli chodzi o ich dostępność. Przeglądając ofertę kilku księgarni internetowych widzę że są trudności z zakupem zeszytu ćwiczeń do przedmiotu ,,Historia i społeczeństwo”. Udaje mi się znaleźć tę pozycję w księgarni ,,Dom Książki” , notabene której właściciel się zmienił ale szyld pozostał. Ponieważ firma ta nie oferuje odbioru osobistego, a koszty dostawy podwajają koszt samego zeszytu korzystam z możliwość zakupu tradycyjnego w księgarni przy ulicy Świętokrzyskiej 14 w Warszawie. Salon jest dwu poziomowy zajmuje parter i pierwsze piętro a wejście jest bezpośrednio od w/ w ulicy. Wnętrze jasne i przestronne, przestrzeń regałów i wysp z książkami tak zaaranżowana że klient nie czuje się przytłoczony dostępnym asortymentem. Widoczni są też pracownicy. Nie potrzebuję jednak ich pomocy ponieważ kiedyś już kupowałam tam jakiś podręcznik tak więc pewnym krokiem wchodzę na górę. Zresztą nowy klient także łatwo się sam zorientuje ponieważ stopnie schodów są zaklejone naklejkami z napisem ,,podręczniki ,, i narysowaną strzałką. Na pół piętrze stoi mały wysoki od podłogi do sufitu regał z pojedynczymi, jak domniemam szczególnie polecanym pozycjami edukacyjnymi. Już na górze dostrzegam pracownika który uzupełnia towar. Zwracam się do niego z zapytaniem gdzie mogę znaleźć takie a takie ćwiczenia do klasy IV szkoły podstawowej. Pewnym krokiem idzie wraz zemną w kierunku regału by po chwili wskazać mi półkę gdzie w równym szeregu stoją wszystkie obecnie dostępne wydawnictwa, ponieważ zapomniałam tytuł ale wiedziałam wizualnie czego szukam. Szybko odszukałam poszukiwaną pozycję i udałam się z nią do kasy. Tam również szybko zostałam obsłużona. I choć przyznaję preferuję zakupy książek głównie przez Internet byłam pozytywnie zaskoczona doskonałym porządkiem i posegregowaniem towarów, profesjonalizmem i uprzejmością pracowników oraz ogólnie przyjaznym środowiskiem zakupów. Już wychodząc jeden z pracowników obok którego przechodziłam uśmiechnął się do mnie i zwrócił się ze słowami ,,dziękujemy i zapraszamy ponownie,, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu że ta księgarnia jest warta polecenia a klient jest traktowany z niewymuszoną troską o jego maksymalne zadowolenie i pozytywne wspomnienie z zakupów.