Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_597

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Do sklepu udałem się głównie z zamiarem dokonania zakupu produktów na obiad. Na parkingu było sporo samochodów, ale znalazłem miejsce blisko wejścia do Lidla. Wewnątrz generalnie panowały ład i porządek, jedynie w środowej części, gdzie wystawione są artykuły przemysłowe dało się zauważyć spory „rozgardiasz”(spowodowane zapewne przerzucaniem towaru przez oglądających je klientów). Jak zazwyczaj bardzo dobre wrażenie robiły ekspozycja i jakość warzyw i owoców. Jako, że sklep znajduje się w okolicy mojego zamieszkania i bywam w nim dość często (1-2 razy w tygodniu) nie miałem problemu ze znalezieniem interesujących mnie produktów. Udając się do kas, stwierdziłem 4 pracujące stanowiska kasowe. Stanąłem w jednej z nich, w około 4 osobowej kolejce. Obsługa przebiegała bardzo sprawnie – „odstałem” ok. 3-5 minut i dokonałem bezproblemowo płatności kartą kredytową (schludnie ubrana i uśmiechnięta kasjerka przywitała się na wstępie, a wydając paragon także podziękowała). Wizytę tę potraktuję jako pretekst do ogólnej oceny sklepu , w którym bywam częstym klientem oraz całej sieci Lidl. Na początek plusy: - bardzo dobry stosunek cena/jakość w stosunku do większości produktów (zwłaszcza dotyczy to stosunkowo tanich i naprawdę dobrych środków czystości/chemicznych; cykliczne promocje „kuchnie świata” z niecodziennymi produktami spożywczymi, których odpowiedniki w delikatesach kosztują zazwyczaj dużo drożej); -porównując z sieciami Tesco, Biedronka czy Real naprawdę dobrej jakości warzywa i owoce (raz „naciąłem się” na kiepskie winogrono, sporadycznie – głównie pod wieczór - zwiędnięta rzodkiew, cebulka dymka czy „brązowiejące” banany); - prawie zawsze zastaje porządek na półkach i ogólnie pojętą czystość; - rzadko zdarza się bym stał długo w kolejce, zazwyczaj przy większej liczbie klientów do jednej kasy kasjerki dzwonią na otwarcie kolejnej; - prawie zawsze miła i sprawna obsługa kasjerska (raz wystąpił problem z odczytem karty kredytowej); Teraz odrobina krytyki, czyli minusy: - brak małych koszyków na zakupy (jedynie wózki przed wejściem); -możliwość płatności kartą przy zakupach powyżej 20 zł; -niekiedy brak cen na listwach cenowych dla niektórych artykułów przemysłowych; -niejednokrotnie brak wyłożonego pieczywa po otwarciu sklepu; -zazwyczaj spory czas oczekiwania na stoisku alkoholowym (po wezwaniu kasjera dzwonkiem); - czasem brak możliwości zasięgnięcia informacji, ze względu na brak personelu na sklepie (tylko przy kasie); -zdarza się, że rośliny sprzedawane przy wejściu sprawiają wrażenie nie podlewanych; Podsumowując – znajduję tu sporo pozytywów w stosunku do np. Tesco.