Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Zamek Królewski na Wawelu

Treść opinii: Ustawiłam się w kolejce do kasy. Obok na tablicy wyświetlana jest liczba miejsc na konkretne ekspozycje, więc wiadomo, czy są jeszcze miejsca. O godzinę trzeba pytać w kasie. Niekiedy czas oczekiwania wynosi nawet dwie godziny. Np. do prywatnych apartamentów, gdzie wymagany jest przewodnik. Wybrałam dwa miejsca, jakie chciałam zobaczyć. Przede mną było sporo obcokrajowców, ale pani w kasie doskonale radziła sobie ze zrozumieniem i przekazywaniem im informacji. Poprosiłam o bilet ulgowy na Komnaty i Sztukę Wschodu. Pani zapytała, czy posiadam legitymację. Chciałam się dowiedzieć, gdzie znajduje się wejście do danej ekspozycji, a ona dokładnie wszystko rozrysowała na bilecie. Ogólnie była przemiła. To samo sądzę o reszcie pracowników Zamku Królewskiego. Są mili, chętnie pomagają, grzecznie zwracają uwagę, gdy zwiedzający robią coś niestosownego, wskazują drogę, jeśli ktoś się pogubi. Jedynymi minusami są oczywiście kolejki, ale wystarczy przyjść wcześnie. Problem to ceny. Trzeba się uzbroić w dużo pieniędzy, by zwiedzić wszystkie ekspozycje za jednym zamachem. Ja niestety postawiłam na dwie. Nie wszystkie ekspozycje mają tzw. dni darmowe.