Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Fielmann

Treść opinii: Dziś udałem się wraz z rodzicami do salonu optycznego Fielmann w Galerii Krakowskiej, po odbiór okularów dla mamy oraz zamówienie tychże dla taty. Wizyta była bardzo udana i salon otrzymuje ode mnie najwyższą możliwą ocenę. Po pierwsze: kompetencja! W takim miejscu jest niezwykle ważna. Zostały przeprowadzone badania wzroku, udzielono nam znakomitej pomocy przy wyborze szkieł, zależnie od ich zastosowania oraz umożliwiono wybór oprawek z wielu dostępnych propozycji. Pani, która nas obsługiwała, znała odpowiedź na każde pytanie, była bardzo cierpliwa i uprzejma. Drugim plusem jest bardzo wysoki poziom kultury osobistej pracowników salonu oraz ich serdeczność i rzeczowość. Za trzeci plus uznaję możliwość porozumienia się z pracownikami co do każdej kwestii „ekonomicznej” i za rewelacyjną obsługę księgową. Na jedne okulary potrzebowaliśmy fakturę wystawioną w dniu zaliczkowania, na drugie fakturę wystawioną w dniu odbioru, a na trzecie tylko paragon. Faktury miały być wystawione na różne podmioty, aby móc uzyskać zwrot kosztów. Gdy udaliśmy się po odbiór okularów, wszystko było już przygotowane i nie czekaliśmy na dokumenty ani chwili. Warto nadmienić w tym miejscu, że zgodnie z obietnicą, o terminie odbioru zostałem poinformowany telefonicznie i był to termin o 10 dni krótszy od spodziewanego. Po czwarte, salon prezentuje się bardzo estetycznie, czysto, schludnie i już sam jego widok wywołuje pozytywne odczucia. Pracownicy są ubrani elegancko. W środku, co bardzo ważne, znajduje się kilka stanowisk do rozmowy z optykami czy konsultantami. Każde z nich jest wyposażone w odpowiednią ilość krzeseł i w czasie długiej rozmowy czy badania można spokojnie usiąść. Ceny w salonie są bardzo konkurencyjne, asortyment wręcz ogromny, a za piąty plus uznaję możliwość ubezpieczenia zakupionych okularów za bardzo niewielką opłatą. Ponadto w czasie naszej wizyty zaobserwowałem pana, który przyszedł z reklamacją uszkodzonych z jego winy okularów. Został potraktowany bardzo uprzejmie, pani wyznaczyła mu czas naprawy po kilkunastu minutach, zaproponowała miejsca, w których może poczekać i to ona sama wspomniała mu o tym, że jego okulary były ubezpieczone i naprawa będzie za darmo, mimo że pan chciał kupić takie same oprawki i po prostu za nie zapłacić, gdyż nie pamiętał o swoim uprawnieniu. Uczciwość pani konsultantki zasłużyła na kolejne wyróżnienie. Podsumowując: pełen profesjonalizm i kultura na najwyższym poziomie. Z radością udam się po odbiór kolejnych okularów.