Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Autostory.pl

Treść opinii: Zakupy dywaników ze sklepu autostory.pl muszę uznać za w miarę udane, ale więcej w nim zakupów chyba nie zrobię. Poszukiwałem na zimę dywaników do auta, po poszperaniu w zasobach internetowych porównywarkach okazało się, że w tym sklepie mają najtaniej. Do tego mają niedrogą przesyłkę kurierską. Niestety to wszystko było ułudą. Na dywaniki od momentu wpłaty pieniędzy na konto (08.10.2009) do momentu otrzymania towaru (14.10.2009) musiałem czekać 6 dni, uważam że to trochę długo. Skontaktowałem się w tej sprawie z obsługą sklepu i otrzymałem odpowiedź: „mieliśmy problem z systemem wysyłkowym”. Szkoda, że taka informacja trafiła do mnie dopiero po ponagleniu obsługi. Wcześniej nie otrzymałem żadnego maila z informacją dotyczącą statusu transakcji takich jak np. termin wysyłki itp. Bardzo nie lubię jeśli w transakcjach na odległość jest tak słaby kontakt z kontrahentem. U mnie budzi to zawsze obawy co do uczciwości drugiej strony, na szczęście co do uczciwości tego sklepu zastrzeżeń nie mam. Na pocieszenie dodam, że sam towar zapakowany bardzo profesjonalnie.