Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Bob

Dotycząca firmy: Intermarche

Treść opinii: Na początku opis oferty produktowej prowadzonej przy ikazji sprzedaży artykułów spożywczo przemysłowej. Dotyczy ona sprzedaży zakładów Lotto ulokowanej w dziale ALKOHOLI. Zależnie od sprzedawcy, niejednikrotnie można dość długo czekać na zainteresowanie się klientem przez personel. Czasami trzeba kaszlnąć aby zaznaczyć swoją obecność i chęć przystąpienia do transakcji zakupu. A swoje wrażenia z zakupów w markecie podzielę na poszczególne działy sklepu: PIECZYWO. Asortyment ograniczony do sprawdzonych przez sklep marek. Oferta nie jest skierowana do grupy odbiorców, którzy mają swoje indywidualne upodobania. Asortyment podstawowy. Własne wypieki niejednokrotnie odświeżane poprzez powtórne podgrzanie. WĘDLINY. Jeden z najlepiej zaopatrzonych działów. Obsługa miła, szybka, kompetentna. Szeroki asortyment. Dodatkowym atutem jest sprzedaż produktów niejednokrotnie zaraz po cyklu produkcyjnym. NABIAŁ. Ekspozycja przygotowana w sposób poprawny. Dość długie terminy przydatności do spożycia. Zachowane zasady merchandisingu a dzięki temu zapewniony jest prawidłowy dostęp do produktów dla wszystkich kategorii klientów. NAPOJE. Szeroki asortyment zawierający ofertę spoza obszaru terytorialnego i geograficznego lokalizacji sklepu. Utrudnieniem w dotarciu do półek jest zbyt wiele dodatkowych miejsc ekspozycyjnych w postaci wież z wykorzystaniem "europalet" utrudniających przejazd wózkiem. AGD. Oferta ograniczona do bardzo niewielkiej ilości asortymentowej. Dział traktowany przez klientów bardziej jako ciekawostka niż cel odwiedzin w markecie. CHEMIA GOSPODARCZA. Duży wybór. Czasami występują braki w dostępności pojedynczych produktów co zmusza klienta do wybrania konkurencyjnego odpowiednika. KOSMETYKI. Dość szeroka oferta ale tylko najpopularniejszych marek. Czasami występują braki podobne do opisanych wyżej. ART. PAPIERNICZE I HIGIENICZNE. Szeroki asortyment i duży wybór umożliwiający satysfakcjonujące klienta zakupy. ALKOHOLE. Szeroki asortyment. Efektowna ekspozycja. PRASA. Wiele popularnych tytułów. Ekspozycja podzielona na działy. Zastosowane uwarunkowania prawne dostępności pozycji asortymentowych w zależności od wieku czytelników. Czasami brak dbałości obsługi co do szczegółowego wyglądu i porzątku na ekspozycji. SŁODYCZE. Oferta z wykorzystaniem modułów półkowych, podajników oraz ekspozycji półkowej. Towar dostępny dla kupujących. OBSŁUGA KAS. Niewystarczająca obsada. Przeważnie więcej niż 5, 6 klientów w jednej kolejce. Długi czas oczekiwania. Dostęp do taśmy przesuwu towarów ograniczony poprzez stertę lokalnych gazetek lub inne produkty, na których szybkiej sprzedaży zależy obsłudze sklepu. Niewystarczająca ilość przegródek oddzielających towar poszczególnych klientów. Zachowanie kasjerek nie wykazujące szacunku dla zakupów klientów. Po skończeniu pośpiesznego skanowania zakupów jednego klienta od razu rzucane są zakupy kolejnego niejednokrotnie powodując pomyłki, który produkt należy do której osoby. Po przerzuceniu wszystkich towarów przez czytnik skanera natychmiast wykrzykiwana jest kwota do zapłaty i przerzucany towar kolejnej osoby nie czekając na dokończenie pakowania przez poprzednika. Brak czasu dla klienta na spokojne popakowanie reszty pieniędzy, potwierdzeń zapłaty kartą, paragonu. Obsługa nie zwraca uwagi na transakcje dokonywane kartą płatniczą. Nie jest sprawdzany właściciel karty, data ważności, zgodność podpisu na odwrocie karty z podpisem dokonywanym na wydruku. W przypadku zwrócenia uwagi lub zapytania o przyczynę takiego zachowania, osoba pytająca jest postrzegana jako zbyt uciążliwa. Prawdopodobnie zachowanie OBSŁUGI KAS nie wynika ze złej woli tylko z tzw. kultury organizacji, gdze nie przykłada się większej wagi do zachowania wobec klienta. Po eliminacji tych uciążliwości można przyjąć zakupy w markecie za dość satysfakcjonujące.