Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_23

Dotycząca firmy: Shell

Treść opinii: Jestem uczestnikiem programu lojalnościowego firmy Shell o nazwie Smart. Chciałam wymienić zgromadzone w ramach programu punktu na jedną z proponowanych przez Shell nagród, jaką jest karnet do Multikina. W katalogu nagród zamieszczonym na stronie internetowej podano, że nagroda jest dostępna do odbioru bezpośrednio na stacji. Podczas moich kilku kolejnych wizyt na stacjach benzynowych Shell bezskutecznie próbowałam wymienić moje punkty na karnet do Multikina. Pracownicy w pierwszej kolejności nie wiedzieli o istnieniu takiej nagrody, a po sprawdzeniu tego na moją wyraźną prośbę mówili, że nagroda w chwili obecnej nie jest dostępna. Prosiłam, żeby została zamówiona, a gdy wracałam na stację po 2 tygodniach okazywało się , że nadal jej nie ma. Taka organizacja programu lojalnościowego bardzo zniechęca i tym samym firma, która go wprowadziła osiąga efekt przeciwny od zamierzonego.