Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Urszula_3

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: W dniu 27/10/2009 wraz z moim przyszłym mężem udałam się do Ikei, aby kupić łóżko do sypialni, karnisze do 3 pomieszczeń oraz trochę akcesoriów do kuchni. W pierwszej kolejności poszliśmy na kawę-jestem członkiem Klubu Ikea Family, i od poniedziałku do piątku dla członków tego klubu kawa jest bezpłatna, jest naprawdę pyszna(kawa ze spienionym mlekiem). Do tego wzięliśmy sobie sałatkę z baru sałatkowego oraz mój partner wziął kawę z jabłecznikiem. Obsługa jak zwykle była miła, jednakże przy braniu filiżanek zauważyliśmy, że jednej zmywarka musiała nie domyć-wewnątrz była brzydka żółta plama. Wybraliśmy zatem inną filiżankę. Po kawie i przekąsce udaliśmy się na zwiedzanie sklepu i zakupy. Podczas zwiedzania znaleźliśmy stolik do kuchni i krzesła, które kupimy w przyszłym miesiącu. Gdy doszliśmy do działu z wyposażeniem sypialni, znaleźliśmy punkt informacyjny, żeby pracująca tam pani pomogła nam wybrać odpowiedni materac oraz żeby zamówić łóżko, ponieważ nie jest ono dostępne na magazynie dla klientów a jedynie na zamówienie można je odebrać. Przed nami była kolejka 3 osób a właściwie 3 rodzin. Poczekaliśmy kilka minut, po czym stwierdziliśmy że jeszcze się przejdziemy i wrócimy po chwili. Po kwadransie wróciliśmy, przed nami była już tylko jedna para, poprzedni klient już odchodził od stanowiska info. Para, która była przed nami chciała zamówić łóżko z materacem, którego akurat nie było na stanie, więc pracownica sklepu poinformowała państwa, że w tym tygodniu będzie dostawa materacy i wtedy będą mogli kupić całość, żeby załapać się na promocję(przy jednoczesnym zakupie łóżka i materaca za ramę łóżka płaci się 15% taniej), jednak państwo byli niezadowoleni, ponieważ na stronie była informacja, że jest 15 materacy jeszcze więc na pewno w ciągu jednego dnia, bo sprawdzali dostępność wczoraj, nie sprzedały się wszystkie. Pani spokojnie zaczęła tłumaczyć, że niestety nie są w stanie przewidzieć, ilu klientów będzie kupować dany produkt, dlatego dane prognostyczne podane na stronie nie są pewne, po czym po chwili dalszego sprawdzania poinformowała państwa, że owszem na stronie było podane, że dostępnych jest 15 ale łóżek, a że informacji na temat dostępności materacy nie ma na stronie internetowej, a materacy nigdy też konkretnego rodzaju nie ma w takiej ilości, dlatego też łóżka są w tej chwili, a materace będą do końca tygodnia. Państwo po chwili spierania się z panią z Ikei i zastanowienia, doszli do wniosku, że rzeczywiści była podana liczba łóżek a nie materacy. Przeprosili panią, która przez ponad kwadrans grzecznie i rzetelnie im tłumaczyła, że nie ma w sklepie w danej chwili konkretnego modelu materaca i że będzie on pod koniec tygodnia, jednak nie wcześniej niż w czwartek. Pani nawet dała państwu numer telefonu, żeby za kilka dni zadzwonili i upewnili się, czy materac będzie na nich czekał w sklepie i grzecznie się pożegnała. My natomiast chcieliśmy ten sam model materaca, który był najlepszy, jak pani nam doradziła, więc od razu wzięliśmy numer telefonu, i podziękowaliśmy za obsługę, po czym udaliśmy się na dalsze zakupy. Na kartce z numerami katalogowymi oraz numerem telefonu, którą otrzymaliśmy, jako sprzedawca napisane jest: Beata M. Pani obsługująca nas to szatynka, z włosami do ramion, wzrostu ok. 160cm, szczupła, sympatyczna i uśmiechnięta, ok. 25-28 lat. Na dole już wybraliśmy sobie zestaw sztućców oraz karnisze z akcesoriami. W kasie przed nami była 1 osoba, ale w międzyczasie zwolniła się inna kasa, więc przeszliśmy tam. Pani szybko skasowała zakupy, przeciągnęła kartę partnerską, pożegnaliśmy się i wyszliśmy. Cała wizyta łącznie z kawą i zwiedzaniem sklepu zajęła prawie 2 godziny. W sklepie panował porządek, jednak wygląd stanowisk obsługi jest dość ubogi-katalog, informacje o aktualnych ofertach, karteczki na listę zakupów z planem sklepu(nowość, wcześniej trzeba było chodzić i samemu wszystkiego szukać), komputer przy bardzo prostym wysokim biurku oraz krzesło. Czas obsługi, jeśli się wiedziało, czego mniej więcej się chce-szybki. Pracownicy kompetentni, mili. Nawet podczas wcześniejszych wizyt pracownicy zawsze chętnie pomagali mnie i innym klientom. Co do oferty sklepu, to jest ona bardzo szeroka, a ceny zróżnicowane, jednak porównując do innych firm z branży jednak nie są wygórowane, a czasami nawet dużo niższe. Minusem może być chwilowy brak na magazynie danej rzeczy, jednak częste dostawy załatwiają ten problem. Personel zawsze jest schludnie ubrany i zajęty pracą-nigdy się nie zdarzyło, żebym widziała kogoś z pracowników, żeby stał i nic nie robił bądź rozmawiał z inną osobą z obsługi na prywatne tematy. Po raz kolejny jestem zadowolona z wizyty w sklepie, nawet mimo tego, że w tym tygodniu będę musiała tam pojechać ponownie.