Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Julita_28

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy PZU z przed roku. Byłam ubezpieczona w tej firmie również od nieszczęśliwych wypadków. Losowe zdarzenie skłoniło mnie do ubiegania się o odszkodowanie. Pierwsza moja wizyta dotyczyła zasięgnięcia porady na temat dostarczenia przeze mnie obowiązującej dokumentacji. Pani siedząca w obsłudze klienta zajęta była obsługą. Usiadłam w kilkuosobowej kolejce. Nie podobało mi się, że pomimo bardzo długiej obsługi, pani nie interesowała się ilością oczekujących klientów. Na domiar złego prowadziła z klientką prywatną rozmowę nie bacząc na zniecierpliwienie pozostałych oczekujących. Po drugiej wizycie miałam odmienne spostrzeżenia. Poproszono mnie do konkretnego pomieszczenia, gdzie obsługiwał mnie bardzo szybko i sprawnie młody mężczyzna. Wykazał się dużą sprawnością wypełnienia potrzebnej dokumentacji oraz kompetencją. Rozmawiał ze mną konkretnie i rzeczowo. Poinformował również o kolejnych czynnościach i "elastycznie" dopasował mi termin komisji lekarskiej. Po określonym czasie otrzymałam pisemną informację o terminie komisji lekarskiej. Spotkanie z lekarzem orzecznikiem również oceniam bardzo pozytywnie. Zostałam poproszona do gabinetu punktualnie. Lekarz profesjonalnie zajął się wypełnianiem dokumentacji. W przygotowanym przez firmę wniosku miał gotowe pytania, a badanie było dokładne i rzetelne. Następnie poinformował mnie w jakim terminie otrzymam decyzję. Szczególną moją uwagę zwrócił fakt, że lekarz nie był subiektywny w swojej ocenie i bez zbędnych komentarzy co do stanu mojego zdrowia. W określonym przez orzecznika czasie otrzymałam z PZU decyzję w której poinformowano mnie o wysokości odszkodowania i pieniądze zostały przelane na nr rachunku bez opóźnień. Bardzo wysoko oceniam kontakt z tą firmą (poza panią z pierwszej wizyty, która trochę zepsuła wizerunek PZU).