Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Hotels&RestaurantsAssessment

Dotycząca firmy: Sandra SPA

Treść opinii: W hotelu spędziłam 3 dni podczas wyjazdu weekendowego ze znajomymi. Recepcja: Hotel jest stanie teoretycznie obsłużyć około 500 gości, jednak przy pełnym obłożeniu hotelu (tak jak miało to miejsce w okresie mojego pobytu) obsługa w Recepcji jest niezadowalająca. Podczas meldowania, pomimo dość dużej kolejki (ok. 12-15 osób) gości obsługiwała cały czas jedna osoba, drugie stanowisko w Recepcji było wolne, a na zapleczu było ok. 4 osoby, zupełnie niezainteresowane tym, aby gości sprawniej obsłużyć. Podobna sytuacja wystąpiła podczas wymeldowywania się, z tym, że otwarte były 2 stanowiska. Pokoje: pomimo tego, że doba hotelowa rozpoczyna się w hotelu o godzinie 14-tej ostatni pokój otrzymaliśmy po godzinie 19-tej, chociaż podczas meldowania się poinformowano nas, że na pokój trzeba poczekać maksymalnie do godziny 17-tej. Rezerwowaliśmy pokoje 2-osobowe w pełni damskie lub w pełni męskie. Otrzymaliśmy pokoje z połączonymi łóżkami, które musieliśmy samodzielnie rozstawić. Wygląd pokoi jest zadowalający i nieodbiegający od standardów ***. Serwis sprzątający nie jest dokładny – nie wymieniono brudnych ręczników, nie uzupełniono dodatkowej rolki papieru toaletowego, podłogę w łazience posprzątano niedokładnie. Restauracja / Jadalnia – posiłki w formie szwedzkiego stołu, smaczne i dość duży wybór, jednakże powierzchnia, na której stoją posiłki w porównaniu do liczby gości hotelowych odwiedzających restaurację / jadalnie jest zbyt mała (szczególnie zatłoczone jest stanowisko z kawą i herbatą przy śniadaniu). Dodatkowo niezbyt efektywna organizacja powierzchni restauracji / jadalni powoduje, że do stołów z posiłkami goście przechodzą przez całą salę, dość wąskimi przejściami pomiędzy stolikami, wracają z posiłkami i napojami w rękach tą samą drogą i muszą naprawdę manewrować, aby nie oblać gorącą kawą biegających dzieci i obsługę restauracji wyposażoną w dość duże wózki. O prostym rozwiązaniu, w postaci ustawienia stołu z posiłkami na środku sali niestety jeszcze nikt nie pomyślał. Kręgielnia i Pub – dobre wyposażenie i bardzo dobry pomysł, jednakże obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze pomimo rezerwacji torów na wpisanie imion graczy należy czekać, aż ostatni klient stojący w kolejce po drinka zostanie obsłużony. Dodatkowo, bar nie rozmienia pieniędzy na drobne dla chętnych do grania np. w „piłkarzyki”. Ponadto, obsługa baru nie uśmiecha się do klientów. Basen i Spa – basen dla gości hotelowych jest bezpłatny, co jest dużym plusem, natomiast dla osób nie korzystających z usług hotelowych jest płatny. Jednakże dobrze zorientowane osoby z zewnątrz bez problemu dostaną się bezpłatnie na basen, podając w Recepcji basenu jakikolwiek numer pokoju. Czystość szatni damskiej jest niewystarczająca, jak na standard ***. Dodatkowo, dość dużym dyskomfortem jest konieczność płacenia za usługi Spa gotówką i brak możliwości doliczenia należności do ogólnego rachunku. Podsumowując: pomysł hotelu oferującego tak szeroki zakres rozrywek jest bardzo dobry, stan i wyposażenie hotelu również należy ocenić bardzo dobrze. Niestety dużym minusem jest stosunek obsługi hotelu do klienta i brak pozytywnego nastawienia do gości. Kilka prostych i mało kosztownych rozwiązań oraz szkoleń obsługi może naprawdę pomóc właścicielom hotelu stworzyć idealne miejsce na odpoczynek.