Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Dino

Treść opinii: Ogólne wrażenie po wejściu do sklepu pozytywne. Towar równo ułożony, podzielony kolorystycznie, ale większośc towaru upchana , trudno przecisnąc sie między regałami, rzeczy spadają z pólek podczas przechodzenia między regałami.Wybór towaru w stosunku do powierzchni sklepu ogromny wręcz za duży. Przymierzalnie przestronne, dobrze oświetlone, czyste. Panie z obsługi schludnie ubrane. Po wejściu do sklepu zostałam z córką od razu zauważena i powitana przez personel sklepu. Ekspedientka zapytała, czy może w czymś pomóc. Powiedziałam, że same chcemy się rozejrzeć. Po kilku minutach ta sama pani ponowiła pytanie. Postanowilłyśmy przymierzyć wybraną kurtke- płaszczyk. Ze wskazanych czterech modeli tylko jeden był we właściwym rozmiarze. Ekspedientka cały czas stała przy przymierzalni. Nie czułam się komfortowo w tej sytuacji, ponieważ nie moglam swobodnie porozmawiac z córką ( 9lat) zastanowić sie i coś wybrać Sprzedawczyni bezkrytycznie zachwalała wybrany towar nie dając mi możliwości rozmowy z córką. Córka jest wysoka i bardzo szczupła i Ekspedienta twierdzila ze w jednej z kurtek wygląda rewelacyjnie. Nie dośc że kolor był obrzydliwy to jeszcze młoda wyglądała w niej jak zawodnik Sumo.Gdy widziała, że jesteśmy niezdecydowane próbowała zaproponować nam zniżkę w postaci karty rabatowej na każdy kolejny zakupiony produkt. Miałam wrażenie, że pani z obsługi chce nas " na siłę" przekonać do zakupu, do którego nie byłyśmy przekonane. Zrobiło to na mnie bardzo złe wrażenie. Sprzedawczyni nie umiała wyczuć naszych potrzeb, mimo, że dawaliśmy jej to do zrozumienia. Nie kupiłyśmy zadnej kurtki i do tego sklepu raczej nie wrócimy.