Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Oriflame

Treść opinii: Od kilu lat moja żona jest konsultantką w Oriflame.Obserwowałem,przyglądałem się działalności,ofercie itp.Na początku wszystko wydawało się być w porządku i nawet cieszył mnie "rozkwit" tej firmy,zwłaszcza,że asortyment wszechstronny,dobrej jakości,częste promocje.Niestety jak to zwykle bywa wszystko co dobre szybko się kończy...?Otóż od kilku miesięcy coś zaczęło" zgrzytać"w firmie Oriflame,bo zamówienie wielu artykułów stało się nie możliwe już następnego dnia po ukazaniu się nowego katalogu.Pytanie na infolinii o przyczynę, spotkało się z odpowiedzią,że bardzo dużo jest zamówień przez konsultantów,a ilość towaru niestety ograniczona.Ponieważ stało się to nagminne wielu konsultantów (znajomych)zaczyna się zastanawiać nad rozwiązaniem współpracy i to dość szybko.W firmie wiedzą o tym doskonale,ale nikt z decydentów jak na razie się tym nie przejmuje...?Czyżby kryzys dotknął również branżę kosmetyczną?A może już najwyższy czas na refleksję...co dalej?Pomyślcie nad tym szefowie ORIFLAME!!!!!!!