Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: *****

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Kontakt z infolinią dotyczył zapoznania się z ofertą kart kredytowych Alior Banku S.A. Rozmowa z konsultantką była bardzo rzeczowa i szczegółowa. Trwała blisko 30 min. Jako pracownik jednego z banków, zawsze staram się zapytać (będąc w roli klienta) o jak najwięcej szczegółów danego produktu czy usługi. Stąd tak długi czas rozmowy. Muszę przyznać, iż zaskoczyła mnie wiedza doradczyni. Profesjonalizm w standardach obsługi. Brak nachalności. Opieranie się na ogólnych danych personalnych przy sprawdzaniu oferty - mozliowści nabycia produktu, a nie wyciąganie na siłę od klienta wszystkich informacji osobistych (które na etapie symulacji nie powinny być zbierane, a jednak większość banków postępuje w taki sposób). Tak więc tutaj wszystko odbywało się na odpowiednim (adekwatnym) poziomie szczegółowości. Konsultantka potrafiła skutecznie zachęcić do produktu, mówiąc językiem korzyści. Była cierpliwa, grzeczna, jeśli nie znała odpowiedzi na trudne pytanie potrafiła umiejętnie przeprosić, a następnie poprosić o wyrozumiałość i chwilkę czasu na sprawdzenie. Jakość obsługi naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Uwaga, Jezeli chodzi o konkretny dzień i godzinę to nie mogę zlokalizować tego w swojej pamięci. Najprawdopodobniej był to środek września w godzinach popołudniowych. Stąd ta przykładowa data.