Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi klienta przy kasie, a dokładniej sposobu naliczania produktów i płynących z tego konsekwencji. Udając się do sklepu Netto miałem już na samym wejściu w zamiarze dokonać zakupu 5 sztuk groszku konserwowego w cenie 0,99 oraz tej samej ilości kukurydzy konserwowej w cenie 1,29. Dodatkowo wziąłem sok pomarańczowy, ale nie on był tutaj głównym bohaterem. Udając się do kasy, którą obsługiwała młoda blondynka ze spiętymi włosami do ramion (nie miała identyfikatora), znalazłem się jako drugi z kolei. Osobą obsługiwaną przede mną była Pani ze sąsiadującej z Netto stacji Paliw Statoil, między Paniami nawiązała się prywatna rozmowa, postronni klienci mogli się np. dowiedzieć do której obie Panie dziś pracują. W momencie kiedy przyszła kolej na mnie, Pani kasjerka nie zliczyła produktów, tylko kasowała je jeden po drugim, w przypadku 10 puszek można było usłyszeć wielokrotnie "piiip". Jako dość częsty klient tego sklepu, chciałbym zwrócić uwagę, iż w sklepie tym pracownicy nie fatygują się, aby zliczyć ilość produktów kupowanych w większej ilości, tylko kasują pojedynczo. Kasowanie pojedynczo produktów, z pozoru błahostka, rodzi pewien problem, gdyż w sytuacji kiedy po otrzymaniu paragonu chcemy sprawdzić czy zgadzają się ilości produktów, nie mamy napisane na paragonie np. 5 x groszek konserwowy 4,95 tylko tworzy się mało przejrzysta lista, gdzie zamiast 3 pozycji w moim przypadku, na paragonie jest ich 11. Jako racjonalny klient, staram się sprawdzać paragony, które otrzymam. Pech chciał, iż tym razem wychwyciłem pewną nieścisłość, ilość naliczonej kukurydzy to 6, a groszku 4, byłem stratny 30 gr. Postanowiłem rozwiązać ten problem, poinformowałem Panią kasjerkę, iż zrobiła błąd. Po chwili zjawiła się kierowniczka, zliczyła pozycje na paragonie, musiałem wyjąć zawartość plecaka do którego pakowałem produkty, po czym zostały one zliczone i jak się okazało "rzeczywiście jest błąd". Cała sytuacja została rozwiązana na moją korzyść w dość szybkim czasie. Całościowa ocena -2, gdyż takie sytuacje jak ta nie powinny mieć miejsca, a personel powinien być przeszkolony, aby jednak liczyć produkty jednego rodzaju i wprowadzać ich ilość, a dopiero potem skanować kod kreskowy.