Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Na jakość obsługi w sklepie odzieżowym składa się kilka czynników, które wpływają na to, czy chcę wrócić do takiego miejsca, czy nie. Nawet biorąc pod uwagę, że sklep reprezentuje średnią półkę i jest zawsze dużo klientów, obsługa powinna być rzetelna i kompetentna. Podczas zakupów w sklepie nie było tłumów, mimo to, nie zostałam zapytana, czy można w czymś pomóc. Jednak gdy sama zaczepiłam jedną z obsługujących, była miła i pomocna, jednak bardzo się spieszyła. Pani wydająca numerki w przymierzalni wyraźnie znudzona, obojętna, nieprzyjemna. Ubrania w nieładzie, trudno znaleźć swój rozmiar. Zdarzają się zaciągnięte, uszkodzone, brudne. Kasjerka sympatyczna, podziękowała za zakup, zaprosiła ponownie. Podsumowując: poprawnie, ale bez fajerwerków. Nie zostałam odstraszona, jeśli kiedyś coś mi się spodoba, pewnie wrócę i kupię, ale wizyta jest przyjemna jedynie przez radość z dokonanego zakupu, nie dzięki obsłudze i atmosferze.