Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karol_153

Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg

Treść opinii: W piątek (13 listopada) dokonałem zakupu skórzanej kurtki. Obserwacji poszukiwanego produktu dokonałem wcześniej, więc w ów dzień wiedziałem co chcę kupić. Organizacja, jak zawsze w tym sklepie nie pozostawia nic do zarzucenia. Zawsze szybko można tam dokonać zakupu, bez niepotrzebnego stania w kolejkach. Personel nie zachowuje się opieszale, nie jest niemiły. NIe nawiązuje jednak z klientem dobrego kontaktu. Praca obsługi wykonywana jest trochę mechanicznie z lekkim uśmiechem. Nie są także nachalni, co na tle innych sklepów jest jej dużym plusem. Pracownicy są ubrani schludnie, ale nie wyzywająco. Miejsce, w którym dokonuje zakupu jest również dobrze zorganizowane i nie ma odpychającego wyglądu. Nie jest jednak specjalnie wyróżniające się. Sklep ten charakteryzuje się dużym asortymentem oraz dobrą ceną. Czasami jednak, nie często, zdarza się iż w innych sklepach udaje się znaleźć tańsze rzeczy tego samego producenta (oraz ten sam model oczywiście). Najgorzej oceniam wiedzę i kompetencje pracowników. Nie zawsze są w stanie odpowiedzieć na zadawane pytania dotyczące produktów. Zdarza się iż długo szukają danego rozmiaru produktu. Kupując ową skórę nie zostałem poinformowany na temat impregnacji skóry, ani nie zostały zaproponowane żadne środki czyszczące, impregnujące, czy akcesoria, których zakupu prawdopodobnie bym dokonał.