Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Zaq

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Dzisiejsza obserwacja dotyczy: PKO Bank Polski, Oddział 1 w Lublinie. Placówka znajduje się na ul. Krakowskie Przedmieście 14. Celem wizyty było złożenie wniosku o kredyt studencki i założenie konta w w/w banku. Kilka dni wcześniej 13.11.09r uzyskałem wszystkie szczegółowe informacje na temat dokumentów, które muszę posiadać, by móc uzyskać kredyt studencki. Pani w banku bardzo mi w tym pomogła i wszystko wytłumaczyła, włącznie z tym co i gdzie mam wypełnić w formularzu, a także gdzie mam się udać po zaświadczenia o zarobkach rodziców. Była bardzo pomocna. Dzięki temu bez problemów uzyskałem potrzebne dokumenty i po weekendzie 16.11.09r wróciłem z powrotem, by złożyć wniosek. Tego dnia kolejka była bardzo mała, zaledwie 1 osoba. W tym czasie dwie Panie obsługiwały dwóch klientów. Po 15 minutach oczekiwania nadeszła moja kolej. Siadłem przy biurku. Pani się przywitała i zapytała w czym może służyć? Pierwsze wrażenie jakie na mnie wywarła było troszkę negatywne. Wyglądała na osobę bardzo zmęczoną, pozbawioną jakiejkolwiek energii do pracy. Zdarzyło się jej "ciężko westchnąć", gdy przeglądała dokumenty. Była troszkę chłodna. Jednak wykonywała swoją pracę bardzo dobrze. Na każde pytanie jakie zadałem odpowiadała logicznie i zrozumiale.Gdy miałem wątpliwości mówiła mi, co i gdzie muszę wypełnić. Po prostu służyła mi swoją pomocą. Ku mojemu zdziwieniu, po około 15 minutach zmieniła swoje zachowanie. Na jej twarzy zaczęły pojawiać się uśmiechy, a nawet zdarzyło się, że zażartowała. Być może wcześniej coś ją trapiło. Tego do końca nie wiem, ale jej zmiana zachowania sprawiła, że całe spotkanie przebiegało w milszej atmosferze. Jedyna rzecz do której miałem uwagi, to to, że owa Pani odebrała 3 telefony w trakcie składania wniosku i zakładania karty. Było to dla mnie troszkę drażniące. Po wykonaniu wszystkich czynności i formalności związanych z wnioskiem o kredyt zaproponowała mi założenie konta w ich banku, Zgodziłem się, bowiem nie posiadałem żadnego konta. Tu także Pani wykazała się sprawnością w działaniu, a także profesjonalizmem. Uzyskałem wszystkie potrzebne mi informacje na temat konta i jego obsługi. Następnie wypełniłem wszystkie formularze i oddałem je kobiecie. Cała wizyta trwała około 40 min. Myślę, że to nie długo. Miejsce pracy, było ogarnięte i zadbane. Na biurku nie było bałaganu. Długopisy i inne dokumenty były poukładane. Było dużo miejsca, więc bez problemu i wygodnie mogłem wypełnić dokumenty. Oprócz tego jak na pracownika banku przystało, Pani była ubrana oficjalnie i elegancko, a także posiadała przewieszony przez głowę identyfikator z imieniem i nazwiskiem. Zastrzeżenia i propozycję ich rozwiązania: - uważam, że pracownik, który obsługuje klienta, nie powinien w tym samym czasie odbierać telefonów. Natomiast jeśli musi to zrobić, ponieważ dzwoni ktoś ważny, to na pewno powinien przeprosić klienta, którego obsługuje i dopiero odebrać telefon - Pani tego nie zrobiła, po prostu odbierała, jakby nikogo przy niej nie było. - co prawda trafiłem w moment, w którym nie było kolejki. Jednak gdy mnie obsługiwano dostrzegłem, że kolejka, która się utworzyła (zaledwie 6-7 osób) zaczęła blokować drzwi główne. Ludzie torowali przejście, a tym samym osoby podążające do innych okienek musiały się przez nią przebijać. Dobrym rozwiązaniem było by postawienie przy samym wejściu komputera wydającego numerki do kas z powiadamianiem głosowym, a także zrobienie większej ilości miejsc siedzących, dzięki którym klienci spokojnie mogli by czekać na swoją kolej. Opinia: Osobiście jestem zadowolony z usługi tego banku. Pracowniczka, która mnie obsługiwała, była kompetentna. Pracowała szybko i dokładnie. Jeśli czegoś nie wiedziałem, to tłumaczyła mi co i jak mam zrobić. Było to bardzo pomocne i dzięki temu cała wizyta przebiegała sprawnie.