Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Zaparkowałem pojazd na parkingu, który graniczy z CH STER. Parking był brudny, stojąca woda na parkingu. Przy wysiadaniu z pojazdu wszedłem wprost na kałużę. Przed wejściem do sklepu porozrzucane były kipy po papierosach. Na szczęście obsługa sprzątająca zaczęła zamiatać teren przed wejściem. Hala sklepowa z zewnątrz wyglądała czysto, oświetlone kompletne neony. Po wejściu do sklepu podłoga była czysta, koszyki poukładane, a Pani na recepcji bardzo grzeczna i życzliwa. Podszedłem do informacji pytając o szykany produkt. Najpierw usłyszałem "Dzień dobry", następnie Pani poinformowała mnie dokładnie, w której alejce. Poszedłem do wskazanej alejki, lecz nie mogłem znaleźć szukanego produktu. Na regałach było czysto, ceny kompletne, a towary poukładane "face'ami". Poszedłem do stanowiska z działu, lecz niestety nie było nikogo. Czekałem ponad 10 minut, aż pojawi się pracownik, który może mi pomóc. Zapytałem, dlaczego tak długo musiałem czekać. Sprzedawca przeprosił mnie i powiedział, że jest sam na dziale, a musiał wydać klientowi towar. Był bardzo grzeczny i uprzejmy. Okazało się, że nie ma towaru, którego szukam, więc poszedłem w kierunku wyjścia. W kasach siedziała obsługa, która się wyraźnie nudziła. Nie było zbyt wielkiego natężenia klientów. Kasy były czyste, obsługa ubrana w kamizelki firmowe wraz z przypiętymi identyfikatorami. Przy wyjściu zwróciłem uwagę na bogatą wystawę ogrzewnic. Drzwi wyjściowe były lekko brudne.