Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: 1.Obserwacja wstępna Zanim wybrałam się na zakupy do IKEI długo przeglądałam z siostrą (pragncą umeblować swoje nowe mieszkanie w stolicy )ich stronę internetową w poszukiwaniu odpowiednich mebli i akcesoriów do domu. Po zdecydowaniu się na konkretny zestaw mebli i akcesoriów mogłyśmy w łatwy sposób zrobić listę zakupów, na której były podane numery regałów i miejsca na których należało szukać konkretnej rzeczy. Przed wyjazdem warszawskich Janek zadzwoniłam jeszcze do sklepu, aby potwierdzić dostępność wybranych przez siostrę mebli i akcesoriów . Pani Konsultantka była bardzo rzeczowa, szybo udzieliła mi informacji, które były rzetelne i konkretne. 2.Rozpoczęciw wizyty Po dotarciu na miejsce największy problem był z zaparkowaniem auta, aby nie stało ono zbyt daleko wejścia ponieważ miałyśmy zamiar zrobić dość duże zakupy i chciałyśmy zaparkować blisko wejścia, żeby nie musieć zbyt daleko nosić ciężkich przedmiotów. Po około 15 minutach znalazłyśmy odpowiednie miejsce. Parking dość brudny ale zauważyłyśmy idącą szybkim krokiem ekipę sprzątającą. Widocznie zbrudzenie w postaci wysypanych celowo śmieci powstało niedawno Po wejściu do Ikei poszłyśmy do punktu informacji, aby wskazano nam miejsce w którym będzie można zamówić meble. Pani w informacji była bardzo miła, szybko wytłumaczyła nam jak najprościej dojść do punktu z meblami kuchennymi. Tam zajęła się zamówieniem mojej siostry inna Pani, która dokładnie obliczyła cenę za zestaw, wydrukowała potrzebne materiały, doradziła z wyborem uchwytów. Była zaangażowana w to co robiła, przy tym żartowała, była pogodna. Bez problemów dotarłyśmy do magazynu samoobsługowego, gdzie wszystko było świetnie opisane, nie było absolutnie żadnych problemów ze skompletowaniem potrzebnych części. Następnie po zapłaceniu w kasie należnej kwoty poszłyśmy do magazynu zewnętrznego, w którym szybko i sprawnie nas obsłużono , a pozostałe części mebli zostały przywiezione na specjalnym wózku. III. Analiza SWOT Silne strony Słabe strony 1.za Duża ilość klientów robiących jednocześnie zakupy 2.Hałas,ścisk 3.Dobra jakość produktów 4.Marka rozpoznawalna na rynku 5. Prorozwojowe nastawienie 6. Doświadczenie w działaniu 7. Elegancko urządzone lokale 8. Wiele lokali na terenie Polski 9.Malomiejsc parkingowych 10.Wykwalifikowana i miła obsługa 11.Szybka obsługa przy kasie