Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: „Żabka” znajduje się na skrzyżowaniu ulic Prusa i Słowackiego. Jest dobrze widoczna. Jednak to jedyny atut sklepu. Już przy próbie wejścia do środka na klienta czeka dość niemiła niespodzianka. Są nią strome schody, prowadzące w dół do sklepu. Stanowi to nie tylko utrudnienie dla niepełnosprawnych, wykluczające całkowicie z grona klientów osoby na wózkach inwalidzkich, ale także dla pełnosprawnych. Schody wyłożone są płytkami. Wystarczy zatem nawet niewielka wilgoć i stają się niebezpiecznie śliskie. To duży mankament, zwłaszcza późną jesienią i zimą. W środku sklep niestety prezentuje się źle. Lokal jest mały i ciasny. Towar, co za tym idzie, jest poukładany dość ciasno na niewielkich regałach. Całość jest ściśnięta i pod względem estetycznym prezentuje się fatalnie. Ten natłok na regałach sprawia, że ceny zamontowane na listwie pod towarami często nie odpowiadają stojącym nad nimi produktom. Poza tym klient ma problem ze znalezieniem tej odpowiedniej ceny choćby ze względu na to, że na listwie jest ich bardzo dużo. Każda jest w tym samym, żółtym kolorze co po dłuższym czasie waptrywania się w nie źle wpływa na wzrok. W ten sposób wybór dokonuje się przy często niepełnej informacji, nie zawsze na korzyść sklepu. Pewne wyrazy pochwały należą się pracownikom za czystą podłogę i stanowisko przy kasie. W czasie mojego pobytu w sklepie znajdowały się dwie pracownice. Obie były w ubraniach firmowych, charakteryzujących pracowników sieci. Niestety to prawie wszystkie pozytywy, jakie mogę o nich powiedzieć. Tę niewielką ilość pozytywów zamyka zachowanie młodej kasjerki (wiek 18 – 24), charakteryzujące się uprzejmym i miłym stosunkiem do klientów, powiązane z sympatycznym uśmiechem przesyłanym każdemu. Jednak na naganę zasługuje fakt, że kasjerka w czasie obsługi żuła gumę. Takie z kolei zachowanie jest niedopuszczalne i psuło cały efekt, stworzony przez wyżej wymienione pozytywy. Niemniej na podobnie negatywne słowa zasłużyła druga pracownica, znajdująca się wówczas w sklepie. Była to osoba zdecydowanie starsza o kasjerki (wiek 54 – 60 lat). Zajmowała się układaniem towaru. Niestety było to dla niej zajęcie na tyle pochłaniające, że całkowicie ignorowała klientów. Mojej wejście do lokalu spotkało się nie tylko z nieprzychylnym wzrokiem pracownicy. Zostały zignorowane także moje słowa przywitania, które skierowałem do niej jako do osoby starszej. Przyznam że brak odpowiedzi bardzo mnie zawiódł. Pani odwróciła się ode mnie i wróciła do swoich obowiązków. Stąd też ocena jaka wystawiam tej „Żabce” jest zła.