Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DUKA

Treść opinii: Sklep znajduje się w Centrum Handlowym „Poznań Plaza”. Z zewnątrz lokal prezentuje się dość ładnie. Nad wejściem znajduje się okazały i niezwykle dobrze wykonany szyld. Jest on w odpowiednio mocno dobranych kolorach. W tej tonacji barw utrzymany jest cały wystrój sklepu. Wejście do lokalu jest szerokie i bardzo wygodne. W środku sklep prezentuje się okazale. Do jego asortymentu należą różnego typu sprzęty kuchenne o wysokiej jakości. Towar ułożony jest bardzo ładnie na regałach oraz specjalnych wolno stojących stoiskach. Ekspozycja produktów jest bardzo dobra. Przejścia między stoiskami są miejscami niezbyt szerokie. W efekcie niektóre produkty są narażone na zahaczenie i rozbicie przez mniej uważnych klientów. Podłoga w czasie mojej wizyty była w miarę czysta. Oświetlenie stanowiło atut lokalu. Było odpowiednio jasne i przyjemne. Ceny znajdowały się przy każdy produkcie. Nie dostrzegłem żadnych braków w tym temacie. Podczas mojej wizyty w lokalu znajdowało się kilku pracowników. Po sklepie krążyło kilku klientów, jednak obsługa nie narzucała się ze swoją pomocą, cierpliwie czekając w kilku kluczowych miejscach na chwilę, w której będą potrzebni. W ten sposób zareagowała i pani A. (wiek 24 – 30 lat). Miała na sobie standardowy firmowy ubiór, charakteryzujący każdego pracownika sklepu. Zwróciłem uwagę, że posiadała elegancką plakietkę z imieniem, przypiętą do czarnej koszulki. Cały strój prezentował się poważnie, wręcz dostojnie i idealnie wpisywał się w wystrój sklepu. Pani A. uważnie wysłuchała złożonego jej zapytania w sprawie dostępności konkretnych produktów. Wykazała się znajomością tematu, udzielając pełnych, satysfakcjonujących i wyczerpujących odpowiedzi. Przyjmując zamówienie posłużyła się profesjonalnym formularzem, dokładnie zaznaczając rodzaj towaru, jego ilość, kolor i inne ważne elementy. Pracownica udzielała też porad przy wyborze między dwoma podobnymi typami produktów, mimowolnie podkreślając zalety jednego lub drugiego. Wykazywała się przy tym dobrą orientacją w oferowanych produktach. W sytuacji, gdy nie była pewna, czy zamówienie jest możliwe do zrealizowania we wskazanym terminie, poprosiła o chwilę przerwy i zadzwoniła do odpowiedniej osoby odpowiedzialnej, celem uzyskania pewnych informacji. Zachowywała przy tym spokój i uśmiech na twarzy. Jej postępowanie było bardzo miłe i kulturalne. Pracownica zachowywała się bardzo uprzejmie. Nigdzie się nie spieszyła. Nie zajmowała się kilkoma klientami naraz, całkowicie poświęcając się realizacji jednego konkretnego zamówienia. Całość obsługi zaprezentowała się bardzo dobrze. Sklep zasłużył na wysoką ocenę.