Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ANNA_1125

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Pojechaliśmy wieczorem na szybkie zakupy. W koszu z wyprzedażą zauważyłam mleczko do ciała z nalepioną ceną 8 zł, włożyłam do swojego koszyka. Szybciutko uporaliśmy się z zakupami i poszliśmy do kasy. No i czar prysnął. Okazało się, bowiem, że owe przecenione mleczko wcale nie jest przecenione, jak i pozostałe w koszu z wyprzedażą, podobno zapomnieli zmienić w systemie i nie było nikogo, nawet osoba pełniąca t.zw. dyżur dyrektorski kto mógłby to zmienić.W końcu ktoś wpadł na pomysł, żeby iść na drugi koniec, do obsługi klienta to pewno zwrócą nam te ok.3 zł różnicy w cenie. Nie chodzi o te 3 zł, ale o fakt, zawalili, nie umieją sobie poradzić, to przynajmniej mogliby sami biegać z moim paragonem i zwrócić mi tę różnicę. Skoro kazali mi biegać, to zostawiłam im ten niefortunny towar i poszłam. Myślę, że mają niekompetentnych ludzi na stanowiskach, myślę, że osoba pełniąca zaszczytny dyrektorski dyżur powinna być bardziej błyskotliwa, a przede wszystkim, powinna mieć więcej uprawnień. Gdyby ten młody człowiek pomyślał, wziąby ode mnie paragon , przyniósłby mi te pieniądze i przeprosił, byłoby elegancko, a mnie przyjemnie, że dbają o swojego Klienta, bo to przecież KLIENT PŁACI IM PENSJĘ.