Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Od początku podpisania umowy składam za pośrednictwem internetu w biurze obsługi klienta play, reklamację dotyczącą faktur za usługę internetową. Standardem jest przesyłanie e-faktur i przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi innej faktury, a ja założyłam, że będę otrzymywać drukowaną. Od samego początku proszę o przesyłanie faktur papierowych. Do czasu ostatniego zgłoszenia otrzymywałam takie faktury, co prawda odpowiedzi przesyłane do moich zgłoszeń pozostawiały wiele do życzenia nawet pod względem adekwatności do zadawanego pytania czy zgłaszanej prośby. Dwukrotnie też próbowałam wyłączyć opcję e-faktury postępując zgodnie z instrukcjami Pracowników. Niestety do tej pory nie zostało to zrobione. Obserwacja dotyczy ostatniego zgłoszenia. W odpowiedzi na kolejną prośbę przesłania faktur, mogłam przeczytać, że play nie widzi potrzeby wysyłania drukowanych faktur, ponieważ mogę obejrzeć sobie e-fakturę oraz że jak chcę otrzymywać faktury drukowane, to powinnam wyłączyć opcję e-faktury (co robiłam już dwukrotnie). Odnoszę wrażenie, że konsultanci Play są osobami mało kompetentnymi, którzy nie zadają sobie trudu przeczytania całej korespondencji dotyczącej zaistniałego problemu. Rozumiem, że obowiązują pewne procedury, ale od samego początku współpracy z firmą jestem traktowana, jak osoba łagodnie mówiąc głupia.