Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosław_163

Dotycząca firmy: Sky Pizza

Treść opinii: Składając zamówienie na pizze połączyłem się z panią odpowiedzialną za odbieranie telefonów. Pani nie przywitała mnie w grzeczny sposób, lecz była zdecydowanie natarczywa, a jej postawa świadczyła o ogólnym zniecierpliwieniu. Ton głosu był dość szorstki i nieprzyjemny. Zasób słownictwa niezbyt bogaty przeplatany długotrwale przeciąganym "yyyyy". Wydaje się, że błędem było również niezadawanie pytań oraz nieprzedstawienie oferty, która mogłaby zainteresować klienta. Każda firma zajmująca się sprzedażą pizzy powinna taką ofertą dysponować, ponieważ konkurencja na tym rynku jest bardzo mocna. Kolejnym mankamentem wydawało się całkowite oddanie inicjatywy rozmówcy. Rozmowy telefoniczne mają to do siebie, że z czasem jak druga osoba się nie odzywa to ma wrażenie, że nie jest już słuchana i tak było w moim przypadku. Kiedy złożyłem zamówienie pani zapytała o nr telefonu, jednakże sama z siebie nie poinformowała o czasie oczekiwania. Szablon przyjazne powitanie, zapytanie "czym można służyć", następnie wysłuchanie potrzeb klienta, zaproponowanie promocji oraz informacja o koszcie i czasie obsługi nie został dotrzymany w żadnym punkcie . Przyjęto politykę, że jak klient dzwoni, to już wiadomo, że ma określony wybór, chociaż można więcej zarobić na podstawie zapytania o dodatkach. Klient czuje się niezadowolony, gdy samemu na samym najlepiej początku informuje się jego o czasie realizacji zamówienia. Po zakończonej rozmowie pani powiedziała oschle ok to do widzenia. Okres oczekiwania sprawdził się, gdyż wynosił ok 40 minut. Pan, który dostarczał pizze nie wyglądał na człowieka szczęśliwego, ze to robi. W kontakcie z klientem - ok 40 letni mężczyzna był miły, aczkolwiek przed wejściem powinien zadbać o uczesanie i o wytarcie potu z czoła. Małe szczegóły ale jednak istotne, przecież dostawca dostarcza jedzenie. Estetyka to ważna rzecz w tym biznesie, nawet jeśli jest to mniej wysublimowana forma produktu żywieniowego jakim jest pizza. Pan bardzo się spieszył, więc brak niektórych elementów w zachowaniu jak pożegnanie z uśmiechem i życzenie smacznego można było wybaczyć, lecz powinien być to także element obowiązkowy, aczkolwiek naturalny. Sam produkt był przyrządzony w bardzo dobry sposób. Pizza na stosunkowo grubym cieście - pomimo i iż nie była podwójna. Składniki skomponowane w należyty sposób, lecz nierówno rozprowadzone, co można uznać za mały błąd. Ważniejszym jednak błędem był fakt, że pizza nie była już gorąca, a co najwyżej ciepła. Opakowanie opatrzone nr. telefonu, co jest dobrą zagrywką - mogło podobać się również przekazanie oferty wszystkich prezentowanych produktów wraz z cenami. Przygotowanie ulotek jest profesjonalne, ponieważ wszystkie pizze grupowane są w sposób czytelny oraz zależnie od preferencji klientów. 3 typy pizzy opatrzone są konkretnym graficznym znaczkiem- mięsna, ostra, morska. Ułatwia to odnalezienie się w gąszczu oferty, która liczy sobie 73 rodzaje pizzy. Oprócz pizz również dostać można dania obiadowe, które prezentowane są również na ulotce. Atrakcyjny wydaje się również dowóz gratis na samych Ratajach, co jest handycap'em dla Sky w wyścigu konkurencyjnym. To co przekonuje do zakupu pizzy do zróżnicowane jej wielkości oraz zróżnicowane ceny, które wydają się atrakcyjne zarówno dla studentów, jak i innych grup społecznych. Brakuje jednak preferencyjnej oferty studenckiej dla np. studentów z akademika z małym procentem upustowym. To na prawdę działa i poprawia studencki popyt na określoną pizze. Czy skorzystam drugi raz z tej oferty? Zapewne tak ze względu na cenę oraz dostawę gratis. Jakość pizzy mieści się również w normach, więc wydaje się jasnym, że jest to stosunkowo dobra oferta. Do poprawy obsługa telefoniczna oraz dostawców. Potrzeba też lotnych promocji.