Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wojciech_70

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: W dniu 11.12.2009 przed godz. 9.00 udałem się wraz z moją prawie 3 letnią córką do oddziału multibanku ponieważ został zablokowany( z mojej winy) kanał dostępu do mojego konta. W związku z tym,że oddział był jeszcze nieczynny postanowiłem skorzystać z multilinii dostępnej w holu oddziału. Po chwili miałem już hasło tymczasowe w związku z czym postanowiłem od razu zmienić je na stałe korzystając z dostępnego w holu internetu. W tym czasie jedna z pracownic otworzyła oddział jednocześnie dając mojej już zniecierpliwionej córce lizaki, a mnie (nie wiem dlaczego przepraszając ,że nie mogła otworzyć wcześniej. Otwarcie zresztą nastąpiło o 08.59 (taka godz. była na monitorze) więc wszystko było punktualnie. W związku z tym ,że odział został otwarty postanowiłem skorzystać z komputera w środku oddziału. Niestety komputery dostępne dla klientów jeszcze się ładowały. Jednak pani obsługująca klientów klubu aqarius (ja do nich niestety nie nalezę) poprosiła mnie do siebie i pozwoliła skorzystać ze swojego komputera, a sama zajęła rozmową moją córeczkę dzięki czemu po chwili miałem już pełny dostęp do konta. Na koniec dostałem jeszcze darmową kartę MultiDirect Autopomoc i zadowolony opuściłem oddział. Po drodze zauważyłem ,że w oddziale w miejscu oczekiwania klientów jak zwykle oprócz ulotek są również gazety do poczytania (zauważyłem newswek),a personel i atmosfera jest miła. Z Banku wyszedłem jak zwykle zadowolony. Chciałbym jednocześnie zaznaczyć, że nie pracowałem nigdy w banku (jestem strażakiem) , ani nie znam nikogo kto związany byłby w jakikolwiek sposób z bankowością. Jestem tylko częstym klientem różnych banków, a piszę to bo po ostatniej ocenie tego oddziału dostałem takie zapytanie.