Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_1136

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Jestem klientką mBanku od prawie dwóch lat, często korzystam z pomocy konsultantów telefonicznych przede wszystkim dlatego,że zawsze kiedy kontaktowałam się z przeróżnymi problemami, została udzielona mi pomoc i wyjaśnienia. Często czas obsługi pozostawia wiele do życzenia, ale tę niewielka wadę przesłania masa zalet samych konsultantów: doskonałe przygotowanie do pracy, szeroka wiedza z dziedziny bankowości i doskonała znajomość oferty i procedur wewnętrznych oraz duża łatwość w wyjaśnianiu tych kwestii "laikowi". Również sam system komunikatów automatycznych jest skonstruowany w logiczny i zrozumiały sposób. Wspomniałam o długim czasie obsługi, podam zatem konkretny przykład: wczoraj telefonowałam na mLinię aby uzyskać informację co oznacza komunikat "Anulowano błędny wniosek" (pojawił się on w statusie złożonego przeze mnie wniosku o kredyt). Konsultantka bardzo długo starała się znaleźć przyczynę pojawienia się takiego komunikatu (gdyż wniosek został prawidłowo wypełniony), nie udało jej się to, natomiast zobowiązała się, że przekaże te sprawę osobie bardziej zorientowanej w tej kwestii, która skontaktuje się ze mną celem wyjaśnienia. Tak też się stało, dzisiaj w formie telefonicznej otrzymałam odpowiedź. Poza tym oferta mBanku jest bardzo szeroka i każdy może znaleźć coś dla siebie, na pewno plusem jest też rozbudowana sieć bankomatów bez prowizyjnych oraz liczne wpłatomaty, które bardzo ułatwiają życie. Reasumując bank godny polecenia.