Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Shell

Treść opinii: Podjechałem na stację, ponieważ zabrakło mi płynu do spryskiwaczy. Wysiadłem z pojazdu i od razu udałem się do sklepu. Kierując się w stronę wejścia zauważyłem, iż na wjeździe do stacji jest bardzo ślisko. Pracownik na stacji nie zadbał o należyty porządek. Wchodząc do sklepu zauważyłem czyste i zadbane drzwi wejściowe, które gość głośno się otwierały. Pracownik stacji od razu przywitał mnie. Podszedłem do kasy. Pracownik powiedział: "Proszę?" Poprosiłem o płyn do spryskiwaczy. Pracownik zeskanował produkt i zadał pytanie: "czy coś jeszcze?" Podziękowałem. Nie zaproponowano mi żadnego dodatkowego produktu, tylko zadano zamknięte pytanie. Po podaniu karty płatniczej pracownik powiedział, abym wprowadził PIN. Za zaakceptowaniu pracownik oddał kartę i paragon wraz z potwierdzeniem z terminala. Wychodząc nie usłyszałem podziękowania i pożegnania. Pracownik posiadał strój lekko zabrudzony, identyfikator zasłonięty. Również wychodząc zauważyłem kilka luk na regałach w asortymencie.