Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: tomasho

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Przy okazji pobytu w Głogowie postanowiłem wybrać się na małe zakupy do Hipermarketu Carrefour mieszczącego się nieopodal Castoramy. Już samo kręcenie autem po parkingu może sprawić, że odechciewa się robić zakupy. Nakazy, zakazy i strzałki namalowane na parkingu sprawiają, że nie wiadomo gdzie jechać. Po zaparkowaniu podszedłem do boksu pełnego koszyków. Na ścianach zauważyłem kilka plakatów z ofertą sklepu. Wejście do sklepu zadbane, czyste. Strefa wejścia na teren sklepu (pasaż) czysta. Przy bramce wejściowej dwa stojaki z aktualnymi gazetkami. Część przemysłowa sklepu bez zastrzeżeń. Obsługa chętna do pomocy (szczególnie na stoisku RTV gdzie pracownik sam podszedł do mnie z pytaniem czy w czymś może pomóc). Piekarnia również zadbana, półki czyste. Moja wizyta skierowana była głównie na stoisko z żywnością dla dzieci. Szukałem określonego mleka dla niemowląt. Gdy po krótkim poszukiwaniu nie zauważyłem owego produktu podszedłem do pracownicy i zapytałem czy mogłaby mi pomóc znaleźć dany produkt. Z nieukrywaną niechęcią podeszła do półki, chwilę się pokrzątała i powiedziała, że nie ma. Kiedy zapytałem czy mogłaby iść na magazyn zobaczyć, bo nie ukrywam, że mi zależy usłyszałem odpowiedź: Nie, bo na pewno nie ma. Ewidentny brak kultury i chęci pomocy. Po tej odpowiedzi pracownica odeszła i wróciła do wykładania różnych kaszek i słoików z jedzeniem. Następnie poszedłem na stoisko ze świeżą żywnością. Owoce i warzywa bardzo ładnie wyeksponowane, zachęcające do zakupów. Najważniejsze, że świeże. Następnie wybrałem się na ladę z mięsem. Obsługa bardzo miła, sprzedawczyni bez problemów pokroiła mięso, o które poprosiłem. Wszystko w bardzo higieniczny sposób (do krojenia mięsa Pani założyła rękawiczki, przy ważeniu je zdjęła). Następnie udałem się do kasy. Bardzo duża liczba otwartych kas, dzięki czemu brak kolejek. Obsługa na kasie bardzo miła. Kasjerka zaproponowała płatną reklamówkę, a gdy pojawił się problem przy skanowaniu karty płatniczej potrafiła sobie z tym poradzić (uszkodzoną lekko kartę włożyła do woreczka po czym zeskanowała). Kasa czysta, brak jakichkolwiek paragonów. Klient przede mną zostawił paragon jednak kasjerka od razu po odejściu klienta zabrała go i wrzuciła do kosza (kasa 29, kasjer 21 - transakcja 13:58). Pracownica przy kasie ubrana podobnie jak inne kasjerki a więc zgodnie ze standardami sklepu. Wyjście ze sklepu bez problemowe mimo dużej liczby klientów. Pasaż o naprawdę dużej przepustowości. Wyjazd z parkingu na drogę podobnie jak wjazd problemowy. Zalecałbym jakąś zmianę organizacji ruchu. Za parking jak i obsługę przy kaszkach i mleczkach obniżam ocenę, jednak za obsługę na ladzie, na dziale elektronicznym i przy kasie ocena pozytywna. Sklep również czysty, co jakiś czas widoczni pracownicy sprzątający sklep. Polecam sklep.