Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dawlat

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Dnia 2 grudnia b. r. postanowiłem odwiedzić bank w celu zamówienia nowej karty bankomatowej(poprzednią zgubiłem). Wchodząc do banku moim oczom ukazał się tłum ludzi czekających w kolejce. W banku było 5 okienek. 2 do obsługi konta, 2 do obsługi kredytów i jedno do spłaty rat. Zająłem miejsce w kolejce. Na moje szczęście kolejka do okienka obsługi konta szybciej się poruszała do przodu. Po ok. pół godziny usiadłem na wygodnym krześle na przeciw Pani, która przywitała mnie z szerokim uśmiechem, pytając jak może mi udzielić pomocy,oraz czy chce kawy bądź herbaty. Powiedziałem jej o celu mojej wizyty w placówce,lecz odmówiłem napoju. Pierwsze pytanie jakie padło z jej ust było o to czy zgłosiłem to na policje. Odpowiedziałem że nie, ponieważ nie czułem takiej potrzeby. Następnie spytała się czy zastrzegłem karte przez internet lub telefon. Powiedziałem że nie, ponieważ konto główne było puste. Pani zamówiła mi nową karte, powiedziała że przyjdzie pocztą na adres(w tym miejscu poprosiła o potwierdzenie) pin, a później karta. Poinformowała że nie powinno to przekroczyć czasu 3 tygodni. W rzeczywistości nie minęły jeszcze 3 tygodnie, a pin(po tygodniu) oraz karta(po dwóch) już do mnie dotarły. Pani zapytała czy w czymś jeszcze może mi pomóc, odpowiedziałem że to wszystko, pożegnała mnie z uśmiechem i opuściłem bank. Bank jako miejsce z zewnątrz sprawia wrażenie Zadbanego lokal. W środku również ładny i schludny. Jedyną rzeczą która sprawiała niemiłe wrażenie była brudna podłoga od butów klientów. W widocznym miejscu stał automat do kawy i kubki-dla klientów. Każdy członek personelu był elegancko ubrany, oraz sprawiał bardzo miłe oraz sympatyczne wrażenie. Pani która mnie obsługiwała w moich oczach jest kompetentną osobą, która sumiennie wykonuje obowiązki, oraz zna oferte i procedury banku. Jeśli chodzi o oferte Lukasa niestety nie moge napisać wiele-jestem użytkownikiem jedynie konta bankowego, które jest bardzo wygodne oraz praktyczne. Wraz z kontem Student dostałem tokena, który jest bardzo praktyczny- jest to najbezpieczniejszy sposób obsługi konta internetowego. Dostałem także karte płatniczo-bankomatową z której często korzystam. Koszty utrzymania konta nie są "sztywne" i zależą od korzystania z niego. Za doładowanie konta telefonu na karte przez obsługe internetową jest zwrot 15% doładowanej kwoty na konto bankowe(limit miesięczny wynosi 15zł zwrotu),oraz za 300zł zapłaconych kartą w danym miesiącu brak opłate za karte-1zł miesięcznie. Prowadzenie konta z tokenem i kartą kosztuje 5,50zł, zależy to również od salda i wpływów na konto. Oferte uważam za korzystną, dlatego z niej korzystam.