Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: C&A

Treść opinii: Przed wejściem do sklepu sprawdziłam czystość zewnętrzną sklepu. Podłoga była czysta. Szyby były czyste i zadbane. Na witrynie stały manekiny, które były ubrane elegancko. Przy każdym manekinie stała cena każdego produktu. Na drzwiach sklepu wywieszone były godziny otwarcia i zamknięcia sklepu, naklejki z kartami płatniczymi, a także informacja z czym można wchodzić do sklepu. Przy drzwiach stały drabinki, przez które każdy klient musiał przejść. W sklepie od razu można było zauważyć, że ubrania były ułożone według płci. Z jednej strony były ubrania dla kobiet, obok ubranka dla dziewczynek, a z drugiej strony były ubrania dla mężczyzn, a obok ubrania dla chłopczyków. Poszłam do ubrań dla mężczyzn, gdzie z pośród wielu ubrań wybrałam jedno. Ubrania te były poukładane, jednakże nie każde ubranie miało metki z ceną. Sprawdzając ubrania sprawdziłam czystość wewnętrzną sklepu. Podłoga była czysta i zadbana. Oświetlenie działało poprawnie. Ubrania były czyste i wyprasowane. Ubrania na manekinach były dobrane poprawnie i wyglądały elegancko. Ubrania z manekinów nie mogłam odnaleźć w sklepie. Przy manekinach stały ceny ubrań. Pozostałe ubrania były wywieszone na wieszakach. W sklepie było stoisko z biżuterią, które prezentowało się ładnie i elegancko. Biżuteria była ładnie poukładana i każdy produkt posiadał cenę. Pracowników w sklepie było kilku. Jeden z nich układał rzeczy na sklepie. Ubrany był elegancko, ale nie posiadał identyfikatora. Jeden pracownik stał przy kasie i obsługiwał klientów. Po wybraniu odpowiedniego stroju poszłam do kasy. Przedemną stała jedna osoba. Przy kasie panował porządek i ład. Przy kasie były informacje o tym, że można płacić kartą płatniczą, a także, że w sklepie przyjmują walutę obcą. Informacje te były napisane w języku polskim jak i w angielskim. Kiedy przyszła moja kolej pracownik nie przywitał się ze mną. Od razu zaczął mnie obsługiwać sprawnie i szybko. Rachunek został uregulowany poprawnie. Nie zostałam pożegnana odchodząc od kasy. Moje zakupy zostały spakowane w firmową torebkę. Pracownik był młodym mężczyzną, który był ładnie ubrany. Nie posiadał identyfikatora. Pracownik nie przywitał się ze mną ani nie pożegnał się ze mną, ale nie był niegrzeczny podczas obsługi.