Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Michało

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: W pierwszy w nowym roku weekend wybrałem się na zakupy do marketu LIDL w Łodzi. Jak to zwykle bywa po przerwie świątecznej w sklepie było sporo Klientów, jednakże trzeba przyznać, że na sklepie nie było widać bałaganu. Obsługa przebiegała sprawnie. Nie czekałem nawet na obsługę przy stoisku monopolowym co często zdarza się w tej sieci. Pani szybko i sprawnie naliczyła kwotę, wystawiła paragon. Jedyny minus, który niestety dało się zauważyć, to brak jakiegokolwiek zainteresowania Klientem. Kasjerka nawet raz nie spojrzała w moją stronę o uśmiechu nie wspominając, nie odpowiedziała również na moje dziękuję - zaraz po wydaniu paragonu kierując się w inną część sklepu. Zapewne można to zrzucić na karb zmęczenia pracą - ale mimo wszystko jakaś iskierka życzliwości do Klienta by się przydała. O tym, że można przekonałem się przy kasie głównej. Tutaj również obsługa przebiegała bardzo sprawnie (dużo kas było otwartych, więc czas oczekiwania nie był długi). Starsza Pani w kasie była, miła i uśmiechnięta. Dodając do tego szybkość obsługi zasłużyła na bardzo dobrą ocenę.