Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Greg101

Dotycząca firmy: Citroen

Treść opinii: Samochód Citroen C3 własność mojej małżonki był naprawiany w serwisie w/g zlec.3185/1G/2008, stwierdzono niesprawny układ sterowania parametrami motoru. Podejrzewane wtryskiwacze, filtr paliwa, elektronika. Pojazd wrócił niestety tego samego wieczoru, usterka była trudna do wykrycia i usunięcia. Biuro Obsługi Klienta zaproponowało mi od razu bezpłatnie, pojazd zastępczy i poddano auto bardzo wnikliwemu programowi badań. Wezwany był również ekspert z tzw. Platformy Technicznej Citroen Polska. Naprawa trwała dość długo, mogliśmy jednak cały czas korzystać bezpłatnie z zastępczego samochodu serwisu. Zdziwienie nasze wzbudził rachunek za naprawę, okazał się gratisowy, zalecono również wnikliwą obserwację prawidłowości pracy silnika. Naprawy wykonywane były jeszcze w ramach kontraktu serwisowego. Następna usterka wystąpiła w miesiącu marcu 2009 i decyzją Kierownika Szefa Serwisu Pana W. P, wykonano wymianę komputera sterującego pracą silnika, nie naliczając kosztów wymiany oraz części zamiennych. Wartość tej naprawy była bardzo wysoka /prawdopodobnie ok.4 tyś.PLN/ została zrefundowana przez Citroen Polska. Nasz samochód zakończył już gwarancję 31/01/2009. Ostatnie zlecenie tej skutecznej i trwałej naprawy miało nr 1889/1P/M/2009. Jesteśmy stałym klientem tego serwisu o numerze kontrolnym 11601. Pragnę polecić tą Stację i pogratulować dobrej i miłej załogi Biura Obsługi Klienta, obsługiwał nas wtedy Pan D. B. Szefem Serwisu jest Pan W. P. rej. pojazdu WE 1590 F. Aktualnie samochód jest w idelnym stanie i nie wykazuje żadnych nawet drobnych niedomagań. Ostatnio wykonywaliśmy przegląd techniczny i również obsługa była perfekcyjna, udzielono nam również rabatu przy płatności rachunku.