Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Apart

Treść opinii: Komunikuję się z siedzibą firmy w celu zarejestrowania innego adresu do przesyłania materiałów. Po wybraniu numeru telefonu automat wita mnie w firmie i prosi o poczekanie na połączenie. Pracownik firmy przedstawia się bardzo wyraźnie i informuje mnie, do jakiej firmy się dodzwoniłem. Przedstawiam sie również i informuję pracownika, w jakiej sprawie dzwonię. Pracownik łączy mnie do innej osoby. Po około 20 sekundach odbiera inny pracownik również przedstawiając się i pytając mnie, w czym może pomóc. Przedstawiam swoje zagadnienie. Pracownik mówi, że sprawę załatwimy "od ręki". Zweryfikował moje dane osobę m.in. poprzez nr karty lojalnościowej. Następnie zapytał mnie o nowe dane do wprowadzenia. Po prowadzeniu pracownik zapytał mnie, czy może mam jeszcze jakieś pytania. Podziękowałem. Pracownik dodatkowo życzył mi wszystkiego dobrego w nowym roku. REWELACJA!